ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی “چهار”؛ بازی آنلاین دونفره اطلاعات عمومی

اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش به معرفی بازی بسیار موفق Trivia Crack پرداختیم؛ عنوانی که مثل یک مسابقه زنده تلویزیونی، شما را به رقابت همزمان با حریف خود در زمینه اطلاعات عمومی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش به معرفی بازی بسیار موفق Trivia Crack پرداختیم؛ عنوانی که مثل یک مسابقه زنده تلویزیونی، شما را به رقابت همزمان با حریف خود در زمینه اطلاعات عمومی وا می‏‌داشت.

تیم ایدک، سازنده اپ دون دون  پس از تلاشی شش ماهه و با الهام از Trivia Crack، به تازگی بازی "چهار" را در سبک تریویا برای کاربران ایرانی عرضه کرده، یک بازی آنلاین جذاب که شما را وارد مسابقات سوال های چهار گزینه ای در زمینه های مختلف می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فکر می کنید که اطلاعات عمومی تان خیلی بالاست؟ اگر پاسخ مثبت است، به چهار وارد شوید و این ادعا را اثبات کنید. با ساخت یک حساب کاربری در چهار، حالا می توانید وارد رقابت های چهار گزینه ای با حریفانی از سراسر ایران بشوید.

سوالات چهار فعلا شامل دسته بندی های ورزش، فیلم و سریال، موسیقی، زبان های خارجی، اطلاعات عمومی، جغرافیا و ادبیات می شوند. با ورود به هر یک، در حالی که به اینترنت متصل هستید، بازی به دنبال یک حریف آنلاین برای شما می گردد و وقتی که رقیب شما را یافت، راند اول مسابقه فرا می رسد.

چهار 2

سوالات به صورت چهارگزینه ای هستند و برای پاسخدهی به هر یک، زمان محدودی در اختیار دارید. با هر پاسخ صحیح، امتیازی به شما تعلق می گیرد و با جواب غلط، از امتیاز شما کسر خواهد شد. هر چه سریع تر از حریف به سوالات جواب دهید هم امتیاز بیشتری می گیرید و در پایان هر راند، برنده کسی است که با سرعت بالاتر، بیشترین پاسخ صحیح به سوالات را داده باشد.

پس از هر بُرد، تجربه کسب می کنید و لول شما در بازی بالاتر خواهد رفت. یک سری دستاورد (یا همان اچیومنت) هم در بازی وجود دارند که با انجام اعمال خاصی آزاد می شوند و بعدا از آنها می توانید به عنوان لقبتان در بازی استفاده کنید.

بخش فروشگاه هم برای خرید درون برنامه ای آیتم هایی مثل راهنمایی (برای حذف دو گزینه از سوالات) یا امتیاز چند برابر در نظر گرفته شده تا صعودتان به مراحل بالاتر در بازی آسان تر شود.

چهار به رایگان برای گجت های اندرویدی عرضه شده و یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در تعطیلات نوروزی از آن لذت ببرید. در ادامه شما را به دیدن کلیپ ارسالی از سازنده اپلیکیشن چهار دعوت می نماییم.

چهار (کل کل از نوع ۲نفره!)

چهار (کل کل از نوع ۲نفره!)

سازنده: تیم چهار قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (93 مورد)
  • رسول
    رسول | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام چطوری میشه تو بازی چهار دوست مورد نظرمونو پیدا کنیم ؟؟؟

  • امیر
    امیر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    اگر قرار باشه فکر کنم میرم درسام رو میخونم

  • Yasmin
    Yasmin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    چرا مردم این بازی تکرارین تو رقابت ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی