ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی: گوگل باید به تولید کنندگان اجازه سفارشی کردن اندروید پوشیدنی را بدهد

بسیاری از افراد بر این باور هستند مشکل اندروید پوشیدنی در این مسئله خلاصه می گردد که همه ی ساعت های هوشمند ارائه شده بر مبنای آن، تقریباً کارایی و قابلیت های یکسانی دارند. اکنون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

بسیاری از افراد بر این باور هستند مشکل اندروید پوشیدنی در این مسئله خلاصه می گردد که همه ی ساعت های هوشمند ارائه شده بر مبنای آن، تقریباً کارایی و قابلیت های یکسانی دارند.

اکنون و بر طبق مصاحبه ای که یکی از مدیران هوآوی با وب سایت TrustedReviews صورت داده، ظاهراً اهالی این شرکت نیز گلایه ای مشابه داشته و حتی کار به جایی رسیده که کمپانی چینی تولید کننده یکی از زیباترین و محبوب ترین اسمارت واچ های مبتنی بر اندروید پوشیدنی، از گوگل رسماً خواسته تا فکری به حال این وضعیت نموده و امکان سفارشی سازی پلتفرم مورد بحث را همانند سیستم عامل اندروید برای تلفن های هوشمند فراهم کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Yang Yong مدیر بخش محصولات هوآوی می گوید: "اندروید پوشیدنی همانند اندروید برای موبایل، یک پلتفرم باز به حساب نمی آید یا حداقل به اندازه ی آن آزاد نیست. چنین مسئله ای نمی تواند برای ساعت های هوشمند به یک استاندارد بدل گردد."

بسته بودن اندروید ور سبب گشته شما هر ابزاری را که تحت آن خریداری نمایید، فارغ از قیمت و طراحی ظاهری تجربه ای یکسان را ارائه کند و تنها فاکتورهای متفاوت آن شاید واچ فیس ها و سخت افزاری باشند که در درون ساعت های هوشمند گوناگون گنجانده شده اند.

یانگ می افزاید: "ما می خواهیم کاربران احساس کنند که ساعتی مختص خود را به دست دارند نه یک ساعت استاندارد". این جمله شاید اشاره ای باشد به اپل واچ که با آمدنش سبب گشته بازار ساعت های هوشمند حسابی داغ گردد.

در اصل مدیران هوآوی بر این باور هستند با فضا و رونق تازه ای که پدید آمده، برای اینکه آنها و سایر تولید کنندگان گجت های اندرویدی در میدان رقابت باقی بمانند لازم است ابزارهای پوشیدنی منحصر به فرد تولید نمایند.

مدیر محصولات هوآوی خاطر نشان می سازد: "ما به سخت افزار، نرم افزار، طراحی و... همگی با هم توجه داریم و سعی می کنیم تولیدات خودمان را بر حسب تقاضا و نیاز مشتریان تمایز بخشیم."

هوآوی باور دارد که باید بتواند اسمارت واچ های خودش را بر حسب مناطق و بازارهای مختلف عرضه، به شکل های متفاوتی سفارشی سازی کند و این امر تنها از طریق واچ فیس های امکان پذیر نیست.

یانگ در پایان اشاره می کند تغییر رویه از طرف مانتین ویویی ها نه تنها سبب خواهد گشت دست تولید کنندگان در ارائه ی گجت هایی متنوع تر باز گردد، بلکه باعث می شود از پدید آمدن بازاری اشباع شده نیز جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • علی
    علی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    چقدر اینا پرو رو هستند. دارند با سیستم عامل های مجانی پول درمیارن زر زیادی هم میزنند.
    اصلا به نظرم google باید برای آندروید هم همین کار رو بکند.

  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    چاره کار اپليکيشن های اختصاصی است.. اگه شرکت ها ادعای خاص بودن دارند نرم افزار هایی اختصاصی ارائه بدن که انقدر جذاب باشه که خریدار به خاطر اون ساعت رو انتخاب کنه... در این صورت هم سیستم عامل مانند ویندوز و ios آپديت های منظم خواهند گرفت هم تغییرات روی اپليکيشن های مذکور نیاز به آپديت سیستم عامل ندارد.... در عوض گوگل کارکرد روان و امن سیستم عامل اندرويد ور رو تضمین کنه.... البته قطعا این راه حل به فکر همه رسیده و باید ببینیم چرا اجرا نمیشه .. این وظیفه نویسنده های محترمه که تحلیل خودشون رو در این باره ارائه بدن

    • KOCHIK#
      KOCHIK# | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      افرین
      این کامنت دقیقا حرفای منه

  • Big_Boss
    Big_Boss | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    البته حرفش غیر منطقی هم نیست. ساعتها هیچ کدوم هویت شرکت سازندشون رو با خودشون ندارن. کاش گوگل می تونست کاری کنه که هم شخصی سازی شرکت ها باشه هم آپدیت های منظم. مثلا دسترسی به یه بخشایی رو نده. جا هایی که باید تو همه ی ساعت ها یکسان باشه. در واقع یه هسته ای باشه که مجزا از تغییرات عمدتا ظاهری شرکت ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی