ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا وان پلاس قصد دارد کنسول بازی اندرویدی عرضه کند؟

کمپانی وان پلاس در طی سال گذشته به لطف تلفن هوشمندی بسیار قدرتمند که قیمتش تقریباً نصف رقم در نظر گرفته شده برای سایر پرچمداران اندرویدی بود بدل به برندی بسیار محبوب و موفق بین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۸

کمپانی وان پلاس در طی سال گذشته به لطف تلفن هوشمندی بسیار قدرتمند که قیمتش تقریباً نصف رقم در نظر گرفته شده برای سایر پرچمداران اندرویدی بود بدل به برندی بسیار محبوب و موفق بین کاربران تلفن های هوشمند گشت.

پس از آن این شرکت با همکاری JBL دست به تولید چندین هدفون زد و اخیراً نیز آنها پاور بانکی ۱۰.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را رونمایی کرده اند که با قیمت ۱۵ دلار تا چند روز دیگر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

امروز وان پلاس در انجمن آنلاین کاربران خود چند پوستر تبلیغاتی را منتشر کرده که حکایت از آمدن محصولی تازه آنهم در آینده ای بسیار نزدیک دارند. هر سه ی این پوسترها به نوعی اشاره به ویدئو گیم ها و دنیای گیمینگ داشته و خود کمپانی مورد بحث هم در رابطه با آنها می نویسد: "One با هدف تولید و عرضه تلفن های هوشمند پایه نهاده شد، بعد هم پاور بانکی ساختیم که به کاربران حق انتخاب بیشتری می داد و تجربه ی بهتری از دنیای موبایل را برای آنها فراهم می نمود. حالا وقتی نوبت به تفکر در مورد محصول بعدیمان رسید، تصمیم گرفتیم یک تحول به وجود آوریم."

مشخص نیست وان پلاس با انتشار این تصاویر چه در سر دارد، شاید آنها قصد داشته باشند یک کنسول بازی اندرویدی را رونمایی کنند و یا ممکن است دستاورد بعدیشان ابزاری جانبی مانند یک گیم کنترلر برای گجت های پلتفرم موبایلی گوگل باشد و برخی نیز حدس می زنند باید منتظر یک پهپاد جدید بود. نظر شما چیست و فکر می کنید این محصول مرموز چه می تواند باشد؟

برای مشاهده پوسترهای تبلیغاتی وان پلاس به ادامه ی مطلب رجوع نمایید.

control-Forum

fun-Forum

start-Forum

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    نوشته start a new game احتمال خیلی زیاد همون کنسوله

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی