ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ساعت هوشمند کمپانی TAG Heuer، برای رقابت با اپل واچ در راه است [به روز رسانی شد]

یک ساعت ساز سوئیسی به نام TAG Heuer قصد دارد ساعت هوشمند خود را جهت رقابت با اپل واچ، رونمایی کند. بر اساس گزارش Reuters، این سازنده سوئیسی امروز، ساعت خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت. طبق ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

یک ساعت ساز سوئیسی به نام TAG Heuer قصد دارد ساعت هوشمند خود را جهت رقابت با اپل واچ، رونمایی کند. بر اساس گزارش Reuters، این سازنده سوئیسی امروز، ساعت خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت. طبق گزارشات، این ساعت نسخه ی دیجیتالی مدل Carrera خواهد بود (تصویر فوق) که سودآوری بسیاری نیز برای کمپانی یاد شده داشته است.

همچنین گزارش شده که TAG Heuer در ساخت اسمارت واچ خود با کمپانی اینتل نیز همکاری داشته؛ از Android Wear نیز به عنوان انتخاب اول این شرکت برای پلتفرم این ساعت یاد می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Jean-Claude Biver، مدیر اجرایی شرکت TAG Heuer به رویترز گفت:‌ «زمانی که مردم این ساعت را بر روی مچ دستشان ببندند، دقیقا احساس یک ساعت کلاسیک و معمولی را در موردش خواهند داشت.»

Regular-TAG-Heuer-Carrera-watches

هنوز هیج صحبتی در مورد زمان عرضه و یا قیمت ساعت هوشمند مورد بحث صورت نگرفته؛ اگرچه، TAG Heuer برای رقابت با ساعت اپل، بهتر است سریع تر محصول خود را به بازار ها عرضه نماید. همانگونه که قبلا نیز گفته ایم، پیش سفارش اپل واچ در تاریخ ۱۰ آوریل و عرضه اش در ۲۴ همان ماه خواهد بود.

به روز رسانی: اندکی قبل TAG Heuer، کمپانی سوئیسی با قدمتی ۱۵۰ ساله در تولید ساعت، به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است با گوگل وارد همکاری شده و اولین اسمارت واچ خودش را به تولید برساند. همانطوری که از قبل هم گمانه زنی شده بود اینتل قرار است در طی این پروژه به شرکت سوئیسی مورد بحث یاری رسانده و سنسورها و سایر اجزای مورد نیاز را طراحی و پیاده سازی نماید.

بدین ترتیب اینطور به نظر می آید که اینتل و چیپست هایش دوباره رسماً به بازار گجت های پوشیدنی و خصوصاً ساعت های هوشمند که در تصاحب کوالکام و Texas Instruments بودند بازخواهد گشت. البته ساکنین سانتا کلارا قبلاً هم چیپستی را برای یک دستبند سلامتی زنانه موسوم به Mica طراحی کرده بودند ولی تلاش پیشین آنها ثمر چندانی نداشت.

هیچ یک از سه کمپانی مرتبط به این قرارداد حاضر نیستند جزئیات بیشتری را راجع به آن فاش نمایند، اما تلاش گوگل برای بهره گیری از توانمندی های یک ساعت ساز سوئیسی با محصولات لوکس نشان از تمایل این شرکت برای نبردی مستقیم با اپل واچ دارد. باید منتظر ماند و دید عاقبت اندروید پوشیدنی بر روی محصولات لوکس اینچنینی چگونه خواهد بود و تا چه حد شانس موفقیت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • iLDA
    iLDA | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    انصافا خوشگله

    http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=c575bcba-ffbb-454e-80fd-e6b4037b5c06

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی