ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت رسماً لومیا ۴۳۰ را معرفی کرد؛ یک موبایل اقتصادی دیگر با قیمت ۷۰ دلار

تلاش مایکروسافت برای به دست آوردن بازار تلفن های هوشمند اقتصادی همچنان ادامه دارد و در همین راستا کمپانی مذکور امروز نیز یک موبایل جدید با عنوان لومیا ۴۳۰ را معرفی نمود. این محصول که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۹

تلاش مایکروسافت برای به دست آوردن بازار تلفن های هوشمند اقتصادی همچنان ادامه دارد و در همین راستا کمپانی مذکور امروز نیز یک موبایل جدید با عنوان لومیا ۴۳۰ را معرفی نمود. این محصول که بدون احتساب مالیات ها ۷۰ دلار قیمت گذاری شده، از جانب شرکت تولید کننده اش عنوان "مقرون به صرفه ترین لومیا تا به امروز" را دریافت کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون تازه ی ردموندی ها نمایشگری ۴ اینچی با رزلوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد و به ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD (تا ۱۲۸ گیگابایت) مجهز گشته است. این موبایل توسط یک پردازنده ی دو هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۲۰۰، با همراهی یک گیگابایت رم قدرت بخشیده شده و کمپانی سازنده بر روی آن باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه نموده.

اگر بخواهیم یک قیاس ساده از نظر قیمت داشته باشیم، باید ذکر کنیم هزینه ی ۹ لومیا ۴۳۰ با یک آیفون ۶ برابری می کند، اگرچه این دو گجت از نظر کارایی در یک سطح نیستند اما همین مقایسه ی ساده نشان می دهد مایکروسافت با ارائه ی اسمارت فون هایی مدرن با قیمت نازل، به جد قصد دارد از طریق بازارهای در حال توسعه سهم پلتفرم خودش را افزایش دهد.

لومیا ۴۳۰ هم خانواده ی لومیا ۴۳۵ و ۵۳۲ محسوب می گردد و از نظر توانایی های ثبت تصویر نیز با این موبایل ها برابری می کند، لذا در قسمت پشت و جلوی آن به ترتیب دوربین هایی ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

مایکروسافت می گوید محصول دو سیم کارته جدیدش را در ماه آوریل (اواسط فروردین) در مناطق آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپا، هند، روسیه، قزاقستان و بلاروس عرضه خواهد کرد.

Lumia-430_orange-black-551x620

اکنون جمع اسمارت فون های اقتصادی لومیا از هر زمان دیگری کامل تر شده و برای کاربرانی که هنوز منتظر معرفی یک تلفن هوشمند پرچمدار از جانب غول نرم افزاری و سخت افزاری ساکن ردموند هستند باید بگوییم، ظاهراً این انتظار تا تابستان پیش رو قرار است طول بکشد. زیرا مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود پرچمدارش را تا زمان عرضه ی ویندوز ۱۰ رونمایی نخواهد نمود و روز گذشته نیز مشخص گشت این نسخه از سیستم عامل یاد شده احتمالاً در تابستان عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    قیمت این گوشی در ایران می شه حدود ۵۰۰ تومن خخخخخ
    همون لومیا ۵۳۵ و ۶۳۵ هم قیمتش می شن و یه سوال چیزی در مورد رم این دستگاه گفته نشد ۱ گیگه یا ۵۱۲ مگ؟
    و آخه مایکروسافت چرا فلاش نمی ذاره؟ والله لازمه بلا لازمه

  • عرفان
    عرفان | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    قبلا اگه گوشی ویندوزفونی نخسوزن ۱۵۲۰ و ۹۳۰ رو دوست داشتم بخاطر اسم نوکیا بود پلی الان دیگه ایییییشششششش.. یه گوشییی بگریم که بالاش زده مایکروسافت؟ مایکروسافت ویندوز اکسپی پروفشیونال ..خخخخ.. نوکیا نابود شد با خریدش توسط مایکروسافت .. مثل بچه ادم میشست چهار تا اندرویدیه پرچمبالا میزد مردم حز کنن رفت سراغ وینفون .. یه سیستم عامل نوپا و بدون اینده و مزخرف از هر نظر .. یعنی هیچی نداره که بگی اینش بهتره..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی