ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مورد انتظارترین بازی های ویدیویی سال 94 به انتخاب دیجیاتو

آنچه در سال 93 گذشت، اگرچه به طور کامل مورد پسند ما نبود، اما با تمام فراز و نشیب هایش جذاب و دوست داشتنی بود. بازی های بزرگی که حدس می زدیم مهره های اصلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

آنچه در سال 93 گذشت، اگرچه به طور کامل مورد پسند ما نبود، اما با تمام فراز و نشیب هایش جذاب و دوست داشتنی بود. بازی های بزرگی که حدس می زدیم مهره های اصلی امسال باشند یکی پس از دیگری شکست خوردند و عناوینی که در سکوت کامل رشد می کردند به ثمر رسیدند و لقب بهترین های سال را گرفتند.

94 تا ساعاتی دیگر فرا می رسد و در زیر ما قصد داریم لیستی از مورد انتظارترین های سال پیش رو را به شما معرفی کنیم. بازی های لیست زیر لزوما قرار نیست امتیازات بالایی کسب کنند اما احتمالا میلیون ها نسخه بفروشند، چشمان زیادی به دنبال آن هاست. از Assassin's Creed جدید گرفته که به صورت اتفاقی لو رفت گرفته تا The Witcher 3: Wild Hunt و Batman: Arkham Knight با تمامی هیاهویی که پیرامون شان است.

سال 94 یکی از بهترین سال های دنیای بازی خواهد بود و اگر عناوینی چون Uncharted 4: A Thief's End با سال بعد موکول نمی شدند شاید رویایی می شد. اما در هر صورت، سرنوشت هر سال در دنیای بازی، معمولا پس از E3 که اواخر خرداد ماه برگزار می شود، مشخص خواهد شد اما موقتا نگاهی داریم به مورد انتظارترین بازی های سال 94 که عرضه آن ها تائید شده یا محتمل است که منتشر شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Assassin's Creed Victory

uau2qi8cfqwdanmksr9y

دسامبر سال گذشته بود که وبسایت Kotaku توانست چند تصویر از عنوان بعدی در سری Assassin's Creed منتشر کند. چندی نگذشت که یوبیسافت تائید کرد این بازی در حال ساخت است و مراحل تولید را پشت سر می گذارد. البته هیچ وقت فرصت نشد تا یوبیسافت با تریلری رسمی Assassin's Creed Victory را به نمایش گذارد اما E3 امسال فرصتی خواهد شد تا بیشتر در مورد محصول بعدی یوبیسافت بدانیم.

با توجه به انتشار سالانه سری Assassin's Creed، بعید به نظر می رسد که Victory برای سالی جز 2015 در نظر گرفته باشد. در این نسخه قرار است به انگلستان در دوران ویکتوریا سفر کنیم در خیابان های تاریک لندن قدم بگذاریم. Assassin's Creed Victory احتمالا در نوامبر 2015 برای پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

Batman: Arkham Knight

Batman_Arkham_Knight_Sshot056

بتمن هیچ وقت تا به امروز خشمگین نبوده. وی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام شهر گاتهام علیه او شده اند. بتمن دیگر پروایی از کشت و کشتار و خونریزی ندارد و ماشین مخصوص اش را به اسلحه هایی قدرتمند مجهز کرده تا به نبرد علیه شواله آرکام رود. کوین کانری دوباره بازگشته تا در نقش بتمن بازی کند و در سوی دیگر جان نوبل ایفای نقش اسکیرکرو را خواهد کرد.

این نسخه، تمام کننده سری بتمن خواهد بود و در انتهای آن، داستان شوالیه تاریکی به اتمام می رسد. خوب یا بد را نمی دانیم، تنها می دانیم که بتمن دیگر بتمن گذشته نیست و خشم سراسر وجود وی را گرفته است. Batman: Arkham Knight در کنار The Witcher 3: Wild Hunt از مدعیان اصلی سال پیش رو هستند.

2 ژوئن برابر با 12 خرداد 94، زمانی است که می توانید یکی از بهترین ساخته های چند سال اخیر دنیای بازی های ویدیویی را بازی کنید. متاسفانه خبری از عرضه بازی برای اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 نیست.

Bloodborne

BB_KyeArt_A_257295_14023645371

اولین بازی مهم سال 94 که 4 روز دیگر، یعنی 4 فروردین (24 مارس) عرضه می شود، Bloodborne نام دارد و در انحصار پلی استیشن 4 است. این عنوان سراسر خشونت، دنیا را از قاب نگاه هیدتاکا میازاکی به ما نشان می دهد. Bloodborne فضایی گوتیک و پر از هیولاهای بزرگ و کوچک دارد که آماده دریدن شما هستند.

اما آنکه دریده می شود شما نیستید. نگاهی به سلاح های تان بیندازید و آماده نبرد با موجودات تاریکی شوید. این عنوان را می توان از لحاظ سختی همانند سری Dark/Demon Souls دانست. شدت سختی در بازی فوق العاده بالاست و اگر قصد خرید این بازی را داشتید، در شرایط عصبی آرامی باشید.

Doom

DOOM__Teaser_Trailer_Still_1_1405510680

پس از جدایی John Carmack از id Software و پیوستن به آکیلس، انتظار می رفت که شاهد تغییراتی در ساختار این استودیو باشیم و بتسدا تجدید نظری در مدیریت استودیوهای خود کند. Wolfenstein، یکی از دارایی های id Software به استودیو دیگری سپرده شد که البته خیلی خوب از پس ساخت نسخه ای جدید بر آمدند اما آخرین ساخته id Software باز می گردد به سال 2011 و بازی Rage که چندان هم عملکرد چشمگیری نداشت.

در هر صورت، Doom از پیش از سال 2008 در مراحل ساخت قرار دارد اما در E3 سال گذشته، تیزر کوتاهی از بازی به نمایش در آمد و قطعا در کنفرانس E3 امسال شرکت بتسدا، چیزهای بیشتری از آن خواهیم دید. با توجه به اینکه بتسدا معمولا هر سال یک عنوان بزرگ منتشر می کند، انتظار می رود که Doom برای سال 2015 در نظر گرفته شده باشد.

Final Fantasy XV

Final_Fantasy_XV_Logo

اگر فکر می کنید Doom سال های زیادی در دست توسعه بوده، باید به شما Final Fantasy XV را معرفی کنیم. عنوانی که سال 2006 معرفی شد و حالا قرار است اواخر 2015 منتشر شود. تقریبا یک دهه و حتی پیش از اینکه پلی استیشن 3 عرضه شود!

فاینال فانتزی 15 یک بازی نقش آفرینی ژاپنی است که در دنیایی مشابه دنیای امروزی جریان دارد اما هیولاهایی با ظواهر خاص به نبرد با انسان ها آمده اند. گرافیک بازی چیزی فرای فوق العاده است و هیچ ایرادی، حداقل به لحاظ ظاهری نمی توان از آن گرفت. پیش از این، قرار بود Final Fantasy XV در انحصار پلی استیشن 3 باشد اما PS3 آمد و رفت اما FF XV نیامد. بنابراین در انتهای 2015 انتظار عرضه بازی روی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 را داشته باشید.

Forza Motorsport 6

d89b6691-3c4b-42c6-89a0-00420eb3bcb2

سال گذشته رقابت شدیدی در زمینه بازی های ماشینی نبود. Forza Horizon 2 به قدری چشم نواز و زیبا بود که کمتر کسی قصد فکر کردن به درایوکلاب را داشت. امسال مایکروسافت احتمالا با Forza Motorsport 6 قدرت خود را به رخ الکترونیک آرتز خواهد کشید. در سوی دیگر میدان باید در نظر داشته باشیم که سری Need For Speed یک سال مرخصی بوده و حالا با تمام قوا باز می گردد.

الکترونیک آرتز تمام تلاش خود را می کند تا این عنوان را به جریان غالب بازار بدل کند اما Project Cars را هم فراموش نکنیم. شاید بگویید با این همه تاخیر فراوان احتمالا Project Cars نتواند انتظارات را برآورده کند اما امسال برای عاشقان بازی های ریسینگ احتمالا عالی خواهد بود. فقط تصور کنید که سونی هم از Gran Turismo بعدی برای پلی استیشن 4 رونمایی کند. چه رویایی خواهد شد.

Forza Motorsport 6 اواخر سال میلادی پیش رو، تنها برای اکس باکس وان منتشر می شود.

Halo 5: Guardians

halo-5-guardians-visual-id-teaser-1920x1080-81d61a07017644d4ad00a3cc411f9f99

بزرگترین مهره مایکروسافت در سال 2015 بدون شک Halo 5: Guardians است. با تاخیر Uncharted 4: A Thief's End و خلا بازی های انحصاری جذاب برای پلی استیشن 4، مایکروسافت می تواند بازار تعطیلات آخر سال پیش رو را با چندین عنوان بزرگی که در دست توسعه دارد به چنگ آورد. Halo 5: Guardians تنها یکی از این عناوین است.

به زودی، 343Industries از اطلاعات جدیدی رونمایی خواهد کرد. به نظر می رسد آینده سری Halo به اندازه گذشته قهرمان محور نباشد و شخصیت مستر چیف تغییراتی اساسی به خود ببیند. از سوی دیگر، کاراکتر جدیدی به بازی اضافه شده. در مجموع همه چیز مبهم است و بهتر آن که تا E3 منتظر بمانیم.

Halo 5: Guardians به احتمال فراوان در پاییز 94 برای اکس باکس وان منتشر می شود تا بازار را تصاحب کند اما در نظر داشته باشید که این روزها تاخیر خوردن بازی ها تبدیل به پدیده ای طبیعی شده.

Just Cause 3

61cf9b5bc263d96dde1fb771dac3b81303e758e1

حتی پیش از اینکه پلی استیشن 4 و اکس باکس وان معرفی شوند و به بازار قدم بگذارند ما می دانستیم که Just Cause 3 در حال ساخته شدن است. استودیو Avalanche علاقه خاصی به تبلیغ بازی هایش پیش از معرفی داشت و از مدت ها قبل ساخت دو بازی توسط این استودیو تائید شده بود. یکی Just Cause و دیگری... پایین تر می خوانید.

ریکو رودریگز ماجراجو باز هم به جزیره ای دیگر رفته تا جنرال دی راولو، دیکتاتور محلی جزیره مدیسی را سرنگون کند. او باز هم تمام ابزار و ادوات خود را به همراه دارد تا از بلندترین کوه ها تا اعماق دریاها را فتح کند. قرار است این عنوان اواخر سال 2015 برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شود. اما عرضه دو بازی بزرگ در یک سال؟ اندکی بعید به نظر می رسد.

Mad Max

madmax_610a

این عنوان که بر اساس سری فیلم های Mad Max ساخته می شود، دیگر ساخته استودیو Avalanche است که عرضه آن برای تابستان امسال تائید شده. اما تفاوتی که میان Mad Max و Just Cause 3 وجود دارد، در ارتباط با ناشرین آن هاست. ناشر Mad Max شرکت برادران وارنر است در حالی که ناشر Just Cause، شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس است.

Mad Max عنوانی جهان باز خواهد بود که البته محیط آن بیشتر بیابانی و فراآخرالزمانی است، بنابراین انتظار زیبا بودن محیط در حد سری Just Cause را نداشته باشید. البته برادران وارنر یک اشتباه راهبردی نامتعارف انجام داده اند و آن هم عرضه Mad Max در تاریخ 1 سپتامبر 2015 برابر با 10 شهریور است. چرا؟ کاملا واضح است، همشاخ شدن با The Phantom Pain آخر و عاقبت خوبی به همراه نخواهد داشت.

Mad Max هم تنها برای پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود و خبری از عرضه این عنوان روی کنسول های نسل قبل نیست.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

phantom_pain_herp_0

آخرین ساخته کوجیما در سری Metal Gear و احتمالا آخرین ساخته کوجیما تحت برند کونامی. مثل اینکه این بار صحبت های کوجیما مبنی بر عدم ساخت متال گیرهای بعدی حقیقت دارد و علت جدا شدن وی از کونامی نیز همین مسئله باشد.

امروز کونامی اعلام کرد که یک عنوان دیگر از سری Metal Gear در دست ساخت دارد و The Phantom Pain آخرین نسخه از سری نیست. از شب گذشته هم شایعات در مورد خروج کوجیما از کونامی شنیده می شود. به نظر همه چیز دست به دست هم داده اند تا این شایعه حقیقت داشته باشد.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain عنوانی بزرگ خواهد بود که پیش در آمد آن سال گذشته با عنوان Ground Zeroes منتشر شد. در The Phantom Pain، باری دیگر در نقش بیگ باس ظاهر می شویم تا بخشی ناگفته از قصه کوجیما را تجربه کنیم.

همانطور که بالاتر اشاره شد، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قرار است در تاریخ 1 سپتامبر یا 10 شهریور عرضه شود دارندگان کنسول های نسل هفتمی هم حتی می توانند آن را تجربه کنند. اما اگر می خواهید این عنوان را روی پی سی تجربه کنید، باید 15 روز بیشتر منتظر بمانید.

Mortal Kombat X

mortal-kombat-x-listing-thumb-us-30may14

کمتر از یک ماه دیگر، Mortal Kombat X منتشر می شود اما این روزها شاهد معرفی کاراکترهای بازی هستیم. Ed Boon و برادران وارنر به خوبی می دانند که چگونه تا زمان عرضه، این بازی را هر روز در برابر چشمان میلیون ها مخاطب قرار دهند، آن هم بدون اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات بپردازند.

مبارزان خشن تر و بی اعصاب تر از گذشته بازگشته اند تا باری دیگر یکدیگر را بدرند، از وسط به دو نیم تقسیم کرده یا همدیگر را به خاکستر تبدیل کنند. گرافیک بازی هم به تمام این وحشی گری ها کمک کرده تا بیش از هر زمان دیگری، همه چیز واقع گرایانه جلوه کند. اگر پس از یک روز سخت کاری می خواهید خستگی خود را به در کنید، Mortal Kombat X گزینه ای فوق العاده خواهد بود و آرامش اعصاب به همراه خواهد داشت!

Mortal Kombat X در تاریخ 13 آپریل (25 فروردین) برای پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می شود. همچنین نسخه ای مخصوص از بازی برای iOS در نظر گرفته شده که هماهنگی متقابل با نسخه های اصلی خواهد داشت اما اصلا به مانند نسخه های پی سی و کنسولی نیست. اگر مایل به انجام بازی روی اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 هستید باید چند ماه بیشتر منتظر بمانید.

No Man's Sky

Diplo

راستش را بخواهید، ما هم نمی دانیم چه چیز جذابی در ارتباط با این بازی وجود دارد و چرا انقدر محبوب و دوست داشتنی است. سازندگان بازی هنوز صحنه های خاصی از گیم پلی بازی را به نمایش نگذاشته اند و تنها به بیان چند نکته بسنده کرده اند. به گواه کسانی که این بازی را دیده اند، می دانیم که این بازی گیم پلی سرگرم کننده و مفرحی خواهد داشت اما بگذارید اطلاعات فعلی خودمان را با شما در میان بگذاریم.

No Man's Sky به طرز خارق العاده ای بزرگ و عظیم است. سیاره ها و ساختار سطحی آن ها به طور کلی توسط موتور بازی به صورت خودکار طراحی شده و اگر بخواهید تمام محیط بازی را به یک باره بگردید باید سال ها زمان بگذارید.

بازی کاملا آنلاین جریان دارد و هر کس می تواند با دیگر بازیکنان تیمی تشکیل دهد و مراحل را به ثمر برساند. این عنوان ابتدا برای پلی استیشن 4 عرضه می شود و سپس به ویندوز خواهد آمد. فعلا خبری از عرضه نسخه اکس باکس وان نیست و تاریخ عرضه ای هم برای آن مشخص نگردیده است.

Quantum Break

22ca99d0-4da5-4458-ada6-d6a95ae49f04

عنوان بزرگ دیگری که مایکروسافت می تواند با آن کمر سونی را بشکند Quantum Break است. این عنوان توسط سازندگان سری مکس پین و آلن ویک ساخته می شود و به احتمال فراوان در انحصار اکس باکس وان باقی بماند اما با توجه به سیاست اخیر مایکروسافت در عرضه بازی های انحصاری اش برای ویندوز 10 و سابقه عرضه بازی های پیشین Remedy برای پی سی، هیچ بعید نیست این عنوان هم سرنوشتی همانند Fable Legends داشته باشد.

در Qunatum Break بازی با زمان از اهمیت خاصی برخوردار است و توسعه دهندگان موتوری پیشرفته ساخته اند که فیزیک در آن حرف اول را می زند. صحنه های به نمایش در آمده از بازی فوق العاده هیجان انگیز و جذاب هستند و اگر محصول نهایی فاقد نقاط ضعف Alan Wake باشد و گیم پلی آن پس از مدتی تکراری نشود، احتمالا با یکی از بهترین های 2015 طرف باشیم. این را هم در نظر داشته باشید که امکان تاخیر خوردن بازی نیز وجود دارد.

هنوز عرضه Quantum Break در تاریخ مشخصی از 2015 تائید نشده اما می توانیم در E3 امسال اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

Rise of the Tomb Riader

rise_of_the_tomb_raider1

پس از ریبوت سری توم ریدر توسط کریستال داینامیک و عرضه آن در سال 2013 و کسب موفقیتی کم سابقه، اسکوئر انیکس تصمیم گرفت که این سری را جدی تر از گذشته بگیرد و نیروهای کار را درگیر این عنوان کند.

در نتیجه، Rise of the Tomb Riader معرفی شد که گویا برای چند ماه هم در انحصار اکس باکس وان و اکس باکس 360 خواهد بود و پس از آن به پلی استیشن و پی سی می آید. نکته جالب در ارتباط با این مسئله اینجاست که در تعطیلات آخر سال، مایکروسافت یکی از عناوین 3rd Party را هم برای مدتی به انحصار خود در آورده تا پلی استیشن 4 را ضعیف تر از هر زمان دیگری نشان دهد.

هنوز تاریخ عرضه ای برای بازی در نظر گرفته نشده اما در کنفرانس E3 مایکروسافت احتمال انتشار اطلاعات بیشتر از بازی وجود دارد.

Star Wars Battlefront

header-star-wars-battlefront-preview-trailer-e3-20131-star-wars-battlefront-3-will-we-finally-get-space-to-ground-combat-star-wars-battlefr

الکترونیک آرتز حالا تا 10 سال دیگر تنها شرکتی است که می تواند بر اساس سری جنگ ستاره ای بازی های ویدیویی بسازد و اولین تلاش آن ها، ریبوت سری Battlefornt است و چه کسی بهتر از DICE برای انجام این کار؟

استودیو سوئدی DICE که برای مدتی سری بتلفیلد را کنار گذاشته، وظیفه ساخت Star Wars Battlefront را به عهده دارد و با توجه به اطلاعاتی که اخیرا از بازی منتشر شده، احتمالا با بازی بزرگی طرف هستیم. اطلاعات بیشتر از بازی قرار است طی ماه آینده در دور همی طرفداران استار وارز منتشر شود و انتظار می رود که بازی اواخر سال برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود.

The Legend of Zelda Wii U

pic-1419087164

زلدا و دیگر هیچ. اگر بگویند یک سال تمام فقط زلدا بازی کن، این سری به قدری غنی و متنوع است که می توان یک سال را به تنهایی با آن سرگرم بود. البته به شرط اینکه با نینتندو و بازی های فانتزی آشنا باشید، در غیر این صورت حداقل دو سال تمام زمان لازم دارید تا در دنیای هایرول غرق شوید.

امکان ندارد کسی بگوید The Legend of Zelda را دوست ندارم یا بازی خوبی نیست و نسخه آخر این سری که انحصارا برای کنسول Wii U ساخته می شود نیز از این شرایط مستثنا نیست. بدون اینکه لازم باشد شکی به خود راه دهید، از کیفیت بالای The Legend of Zelda Wii U مطمئن باشید و صرفا برای انجام این بازی یک کنسول Wii U بخرید. پایان بحث (از طرف یک طرفدار بی کله نینتندو و زلدا).

The Witcher 3: Wild Hunt

1371178393-some-creatures-will-be-more-prone-to-inflammation-than-others-the-igni-singn-works-perfectly-on-the-fiend

با اختلاف فراوان از دیگر بازی های لیست، احتمالا The Witcher 3: Wild Hunt در کنار Batman: Arkham Knight و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بهترین بازی های امسال باشند و بیشترین جوایز را از آن خود کنند.

این بازی چند باری تاخیر خورد اما به نظر می رسد که تاخیرهای The Witcher 3: Wild Hunt ارزش اش را داشته باشد. آخرین ساخته CD Projekt وسعت بالایی دارد و پولیش کردن گوشه گوشه آن زمان بسیاری از توسعه دهندگان می گیرد و پایان سفر گرالت باید شکوهمند باشد.

The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 19 ماه می، برابر با 29 اردیبهشت برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. عیدی های تان را جمع کنید که بهاری توفانی در انتظار ماست.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

rainbow-six-siege-2015-game-wallpaper-tom-clancy-s-the-division-vs-rainbow-six-siege

همیشه Rainbow Six های یوبیسافت خوش ساخت و دوست داشتنی بوده اند. البته با توجه به ساختار خاصی که دارند چندان مورد توجه عموم گیمرها قرار نمی گیرند. در هر صورت، Tom Clancy's Rainbow Six Siege یک شوتر تاکتیکی است که برای انجام آن نیاز به مهارت دارید.

همانند دیگر بازی های شوتر، راه رفتن، دویدن و تیراندازی اولویت ها نیستند و برای پیروزی باید همه تیم با همکاری یکدیگر استراتژی مناسبی داشته باشند تا حریف را از پای در آورند. انتظار می رود که این عنوان امسال منتشر شود اما قطعی بودن آن در E3 مشخص خواهد شد.

Tom Clancy's The Division

news_reveal_web_101398

عنوان بزرگ دیگر یوبیسافت که با سر و صدای زیادی معرفی شد اما به سکوت خبری فرو رفت The Divison نام دارد، آخرین کار Tom Clancy پیش از مرگ اش. این عنوان که همه چیزش جاه طلبانه است، احتمالا در اکتبر 2015 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شود اما نه به خوبی تصاویری که آن ابتدا یوبیسافت نمایش داد.

چندی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می داد گرافیک بازی واقعا با آن چیزی که انتظارش را داشتیم تفاوت دارد اما یوبیسافت سریعا این مسئله را انکار کرد. دقیقا این استراتژی را سر Watch Dogs هم مشاهده کردیم و محصول نهایی فاجعه بود.

به هر حال یوبیسافت است دیگر، طرفداران مخصوص به خود را دارد و بسیاری به The Division امید دارند اما بعید می دانیم که این عنوان بتواند تغییری در دنیای بازی های آنلاین ایجاد کند و احتمالا یک بازی ساده و فراموش شدنی خواهد بود.

*بازی ها بر اساس حروف الفبا طبقه بندی شده اند و ارزش گذاری خاصی انجام نشده است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Aref
    Aref | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    ايا بازي mad max براي xbox360 مياد

  • Aref
    Aref | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    لطفا يكي جواب منا بده ممنونش ميشم بازي mad max براي xbox 360 عرضه ميشود

  • amirreza80
    amirreza80 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا متاسفم واسه این شرکتها که وا سه پی سی با اون گرافیک بعضی بازی هارو منتشر نمیکنن اونوقت واسه پلی استیشن که گرافیکش از پی سی پایین تره همه بازی هارو منتشر میکنن

  • سيروس خان
    سيروس خان | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    برادر project cars شاهكار قرن و فراموش كردي!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی