ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با IP-BOX آشنا شوید؛ ابزاری که به راحتی آیفون را هک می کند

مهم نیست از آیفون خود بوسیله ی اثر انگشت محافظت می نمایید و یا پین کد، زیرا ظاهراً به تازگی روشی پیدا شده که از طریق آن هر کسی می تواند این شیوه های امنیتی ارائه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

مهم نیست از آیفون خود بوسیله ی اثر انگشت محافظت می نمایید و یا پین کد، زیرا ظاهراً به تازگی روشی پیدا شده که از طریق آن هر کسی می تواند این شیوه های امنیتی ارائه شده در اسمارت فون اپل را دور زده و به اطلاعات درون آن دست پیدا کند.

اینترنشنال بیزنس تایم در گزارشی آورده که هک کردن آیفون با استفاده از وسیله ای که تنها ۱۲۰ پوند قیمت دارد و هر کسی می تواند آن را از طریق اینترنت تهیه نماید به سادگی امکان پذیر است.

برای اینکه بدانید ابزار مذکور چگونه عمل می کند، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وسیله ی مورد بحث IP-BOX نام داشته و با استفاده از تکنیک بروت فورس (Bruteforce) و حدس زدن پی در پی پین کد در نظر گرفته شده برای آیفون، عاقبت به عبارت صحیح دست پیدا کرده و موبایل هدف را هک می نماید.

اپل تلفن هوشمند خودش را به صورت پیش فرض در برابر حملات Bruteforce ایمن سازی کرده و سیستم عامل نصب شده بر روی این محصول، برای تعداد دفعاتی که می توان پین کد را به صورت اتفاقی وارد کرد محدودیتی مشخص دارد.

همچنین اگر کاربر در تنظیمات موبایل خودش گزینه های لازم را انتخاب نموده باشد، پس از ۱۰ بار وارد کردن اشتباهی کد چهار رقمی از پیش تعریف شده، محتوای موجود بر روی تلفن پاکسازی خواهد گشت.

اما IP-BOX این توانایی را دارد تا از همه ی تدابیر امنیتی یاد شده عبور نماید. حتی در مقابل این وسیله محافظت شدن از آیفون توسط حسگر اثر انگشت نیز فایده ای ندارد، زیرا با وجود فعال بودن تاچ آی دی کاربر بازهم موظف است برای مواقع ضرورت (مثلاً در صورت قطع شدن انگشت) یک کد را در اسمارت فونش تعریف نماید.

screen_shot_2015-03-17_at_18_04_20

ابزار مورد اشاره مستقیماً به باتری آیفون وصل شده و هر بار که پسورد را به اشتباه وارد می نماید منبع تغذیه موبایل را غیر فعال می کند، این بدان معناست که اسمارت فون پیش از اینکه متوجه شود در حال هک شدن است خاموش می گردد.

از این طریق IP-BOX به سادگی آزادی عمل پیدا می کند تا به صورت پی در پی گذرواژه را حدس بزند و سپس از طریق سنسور نوری که برای آن در نظر گرفته شده و به نمایشگر آیفون متصل گشته از صحت یا عدم صحت هر پسوردی که وارد می کند مطلع می شود. در اصل حسگر میزان روشنایی صفحه نمایش را مانیتور کرده و بر اساس تغییرات آن و مقدار نورش متوجه می گردد چه زمان پسورد صحیح است.

اولین تغییر در میزان روشنایی نمایشگر به معنی وارد شدن پسورد درست و موفقیت IP-BOX خواهد بود.

34gvkeu

خریدن گجت فوق الذکر به سادگی و به صورت آنلاین برای همگان امکان پذیر بوده و حتی گفته می شود هیچ اطلاعاتی راجع به خریداران آن نیز به ثبت نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • معین
    معین | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    این ابزار که با route force attack برنامه نویسی شده تو ios 9 که این جواب نمیده اولا تو iphone 6s از چیپ a9 استفاده شده که هیچ دستگاهی دسترسی فیزیکی نمیتونه با باتری پیدا کنه بنظر من اینا یه مشت دستگاهای که بعد تبلیغاتی داره و زیاد جواب نمیده.

  • آيلار
    آيلار | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    سلام ببخشيد ي سوْال دارم اين برنامه در App Store وجود داره من نمي دونم چطور بايد اين كار رو انجام بدم گوشي خودم iPhone 6p هست واس پدرمم همينطور چطور هكش كنم مي شه كمكم كنين ???

  • الی
    الی | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    با سلام
    دوستم سیم کارتمو گرفت و انداخت توی گوشی خودش(گوشی من 6پلاس و گوشی اون 6اس)، از اونجایی که هکر ماهری هست امکانش هست که دسترسی به تمام داده هام از جمله مخاطبین، تلگرام،واتس اپ و ... داشته باشه؟

  • مژگان
    مژگان | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    اين را از كجا ميشه خريد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی