ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوری: HTC مدیرعامل خود را کنار گذاشت

بر اساس خبری که دقایقی پیش منتشر شد، آقای Peter Chou از سمت مدیرعاملی HTC کنار گذاشته شد و به جای او Cher Wang سکان هدایت این شرکت تایوانی را بر عهده گرفت. Wang تا ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۷

بر اساس خبری که دقایقی پیش منتشر شد، آقای Peter Chou از سمت مدیرعاملی HTC کنار گذاشته شد و به جای او Cher Wang سکان هدایت این شرکت تایوانی را بر عهده گرفت. Wang تا پیش از این به عنوان رئیس هیئت مدیره در HTC مشغول به فعالیت بوده است.

بر اساس بیانیه منتشر شده، Chou نقشی جدید را بر عهده خواهد گرفت و بر روی نوآوری در محصولات آینده، تمرکز خواهد کرد. Wang در سال ۱۹۹۷ به عنوان یکی از مؤسسین HTC، این شرکت را پایه گذاری کرد و در سال 2013 بسیاری از مسئولیت های مدیرعاملی را از Chou دریافت کرد.

خانم ونگ در رابطه با سمت جدیدش در HTC، چنین می گوید: «به عنوان کسی که کارآفرینی در وجودش نهادینه شده، بابت موقعیت ها و فرصت هایی که پیش رو است، بسیار هیجان زده هستم. باعث افتخار من است که این سمت را بر عهده بگیرم و مرحله بعدی توسعه HTC را شکل دهم.»

همانطور که می دانید HTC چند هفته پیش در حاشیه نمایشگاه MWC بارسلون، از موبایل جدید خود موسوم به HTC One M9 پرده برداشت. در کنار پرچمدار جدید، هدست واقعیت مجازی Vive و دستبند سلامتی Grip نیز معرفی شدند. تایوانی های با معرفی این ابزار ها به صورت رسمی پا را فراتر از تولید موبایل نهادند و اکنون سبد محصولی متنوع تر را در اختیار دارند.

اکنون به نظر می رسد که ابزار های جدید در برنامه های خانم ونگ نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. مدیرعامل جدید HTC در بیانه خود اینچنین آورده است: «با تبدیل شدن تلفن های هوشمند به قلب اکوسیستمی که تمام محصولات دیجیتال به آن متصل می شوند، ما شاهد تغییر و تحولاتی سریع در صنعت تکنولوژی هستیم. HTC تا به امروز موفق شده نام خود را به عنوان یک شرکت پیشتاز در صنعت موبایل مطرح نماید، اکنون ما آماده هستیم تا به سراغ محصول ها سرویس های جدیدی برویم و از پتانسیل آن ها استفاده نماییم»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    بهتر

  • aliasghar
    aliasghar | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    اگه مدیر خواستن من میتونم کمکشون کنم

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    بعید میدونم تایوانی ها به خاطر مشکلات جزئی m9 مدیرشونو برکنار کنن معلومه که اهداف دیگه ای دارن.



    دوستان ی سوال:desire 620 خوبه؟میخوام برای ی نفر بگیرم که بازی نمیکنه فقط میخوام هنگ نکنه .کلا snap 410 خوبه؟

  • حاجی واشنگتون
    حاجی واشنگتون | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    ای بابا تازه داشتیم بهش عادت می کردیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی