ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری Tag Heuer و اینتل برای به چالش کشیدن اپل واچ

چندی پیش بود که ساعت سازان سوئیسی با ارائه محصولاتی جدید، نشان دادند که می توانند قابلیت های نوینی را با ساعت های خود همراه سازند. در واقع سوئیسی ها با اتصال ساعت های کلاسیکشان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

چندی پیش بود که ساعت سازان سوئیسی با ارائه محصولاتی جدید، نشان دادند که می توانند قابلیت های نوینی را با ساعت های خود همراه سازند. در واقع سوئیسی ها با اتصال ساعت های کلاسیکشان به اپلیکیشن های موبایل، پیام واضحی را برای تولید کنندگان ساعت های هوشمند ارسال کردند: همچنان بهترین ساعت دنیا در سوئیس تولید می شود.

اما واقعیت این است که اعتماد به نفس سوئیسی ها می تواند در آینده برای آنان درد سر ساز شود. هرچند که ساعت های هوشمند کنونی، هنوز نتوانسته اند جای خود را در بازار پیدا کنند، اما در آینده ممکن است پیشرفت تکنولوژی، بازی را عوض کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این میان به نظر می رسد که کمپانی Tag Heuer، که به ساخت محصولات لوکس شهرت دارد، از آینده نگری بیشتری نسبت به رقبای کلاسیک خود برخوردار است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد اولین ساعت لوکس مجهز به سیستم عامل Android Wear را روانه بازار سازد.

آقای ژان کلاؤد بیور، مدیر بخش ساعت های LVMH (شرکت مادر Tag Huer)، در صحبت هایی اعلام کرده است که شرکت متبوعش برای ساخت این محصول با اینتل همکاری خواهد کرد تا سخت افزار مورد نیاز در داخل ساعت، تامین گردد.

بیور همچنین در مورد انتخاب Google گفته است: «ما می توانستیم ساعتی را بسازیم که با iOS همخوانی داشته باشد، اما به جای همکاری با Apple تصمیم گرفتیم شریکی را انتخاب کنیم که خودش نسبت به ساخت ساعت اقدام نمی کند.»

آنطور که به نظر می رسد، اپل واچ با آن مدل های متعددش، زنگ خطر را برای Tag Huer به صدا در آورده است. البته نباید فراموش کرد که Tag Huer انگیزه های دیگری نیز برای به چالش در آوردن اپل دارد. اپل در تابستان سال گذشته و در حالی که درگیر آماده کردن مقدمات عرضه ساعت هوشمندش به بازار بود، مدیر فروش Tag Huer را قانع کرد تا شرکتش را ترک کند و به اپل بپیوندد.

ساعت هوشمند و لوکس Tag Huer قرار است در پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. جالب اینکه به گفته مدیران این شرکت، قیمت و مشخصات دقیق محصول هم اکنون مشخص شده است، اما تا زمان معرفی، صحبتی درباره آن ها به میان نخواهد آمد.

در نهایت با شناختی که از Tag Huer وجود دارد، انتظار می رود که قیمت ساعت بسیار سرسام آور باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    چالش اب یخ

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    قلمرو ی ساعت های سویسی اینقد بزرگه که اگه اراده بکنه هوشمند هاش میتونه دنیا رو فرا بگیره. یه نگاه به بازار ساعت بکنین. اون دنیاش با دنیای تکنولوژی خیلی فرق داره.
    اگه وارد بشه اپل واقعا براش سخت میشه.. همه براشون سخت میشه

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    میخان اپل با این همه محبوبیت به چالش بکشن به نظرم کار بسی سخت در پیش دارن چون وقتی خبرها درباره ساعت اپل پخش بشه نخریدنش بسی کار سختی میشه برای عشاق این برند.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    همه جمع شدن که اپل واچ رو شکست بدن اما هیچکدومشون از این مسئله یا خبر ندارن یا میخوان خبر نداشته باشن که پشت اپل واچ برند اپل هستش شاید ساعت سازای سوئیسی خیلی لوکس باشن اما خب اونطرفم اپله ، برند کمی نیست

    • google_user_65
      google_user_65 | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

      متوجه نشدم که اینتل این وسط چه نقشی داره ولی عامر جان شما هم تو هر مطلبی ی کامنتی گذاشتی دیگه تا خودتو نشون بدی ؟ ! ! !

مطالب پیشنهادی