ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

7 ویژگی گلکسی اس 6 و اس 6 اج که روی دیگر موبایل ها نیز می توان پیاده کرد

اگر نوشته های پیشین ما در ارتباط با گلکسی اس 6 و اس 6 اج را خوانده باشید و از کانال های دیگر پیگیر ویژگی های تلفن های جدید سامسونگ بوده باشید، حتما می دانید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

اگر نوشته های پیشین ما در ارتباط با گلکسی اس 6 و اس 6 اج را خوانده باشید و از کانال های دیگر پیگیر ویژگی های تلفن های جدید سامسونگ بوده باشید، حتما می دانید که این دو پرچمدار جدید، ارزش توجه و پول شما را خواهند داشت.

اما بحث اینجاست که آیا برخی ویژگی های فوق العاده عالی و دوست داشتنی S6 و S6 Edge را می توان در تلفن های دیگر هم پیدا کرد؟ پاسخ مثبت است. در این مطلب سعی داریم 7 ویژگی جذاب تلفن های جدید سامسونگ را که در دستگاه های هوشمند دیگر یافت می شوند را به شما معرفی کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Manual-camera-controls-panoramic-selfies
پرچمدارهای جدید سامسونگ نه تنها از لحاظ سخت افزاری دوربین بهتری دارند، بلکه از لحاظ نرم افزاری هم بسیار بهتر شده اند. تنظیمات دستی بیشتری حالا در دستسر کاربران قرار دارند تا تصاویر بهترین به ثبت برسانند. اما اپلیکیشن های بسیاری هستند که این ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهند. برای مثال اگر دوست دارید روی تلفن همراه خود قابلیت سلفی پانوراما داشته باشید از اپلیکیشن های PanoSelfie برای iOS و Pano360 برای اندروید استفاده کنید.
Heart-rate-monitor
برای تان خیلی مهم است که هر زمان دوست داشتید بدانید ضربان قلب تان چطور است؟ خُب، گلکسی های جدید این قابلیت را به صورت پیش فرض دارند اما اصلا ناراحت نباشید، اپلیکیشن Runtastic دقیقا همین کار را با کلی ویژگی اضافه برای شما انجام می دهد.
Themes
تلفن های اندرویدی مدت هاست که به فکر سلیقه کاربران شان هستند اما سامسونگ با S6 و S6 Edge، قابلیت نصب تم را به رسمیت شناخته و حالا کاربران می توانند تاچ ویز را با تغییرات خود سازگار کنند. Themr و Zooper Widget اپلیکیشن های فوق العاده ای برای شخصی سازی و تم هستند.
Samsung-Galaxy-6-37
اگر S6 و S6 Edge بخرید، اپلیکیشن Smart Manager را به صورت پیش فرض روی تلفن همراه خود می بینید. این اپلیکیشن بر اساس Clean Master ساخته شده، بنابراین اگر دستگاه اندرویدی دیگری دارید و فکر می کنید Smart Manager ویژگی خارق العاده ای است، حتما Clean Master را نصب کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد روی همه چیز از میزان باتری تا حافظه داخلی و RAM کنترل داشته باشید. همچنین Disk Usage & Storage Analyzer هم برنامه ای کاملا کاربردی خواهد بود.
Fast-battery-charging
سریع تر شارژ شدن تلفن های اندرویدی جدید حاصل مهندسی های خاصی است که توسط شرکت ها انجام می شود. هم شارژرها و هم باتری ها تغییر کرده اند. اما می دانید کدام تلفن همراه خیلی معروف سریع شارژ نمی شود؟ بله، آیفون. اگر می خواهید آیفون تان سریع تر شارژ شود می توانید از شارژر آیپد که 2.4 آمپر در اختیار دستگاه می گذارد استفاده کنید.
Wireless-charging
این یکی گزینه بسیار محدودی است. تلفن های جدید سامسونگ به راحتی می توانند به صورت وایرلس شارژ شوند. برخی تلفن های قدیمی تر مثل اس 5 و نوت 4 نیز از چنین قابلیتی پشتیبانی می کنند در صورتی که بتوانید کاورهای مخصوص را تهیه کنید. LG G3 را نیز می توان در این لیست و کنار خوانواده گلکسی قرار داد.
IR-blaster
جالب نیست اگر بتوانید تلویزیون را با تلفن همراه تان کنترل کنید؟ یا سر کلاس درس با استفاده از تلفن، ویدیو پروجکتور را خاموش کرده و کلاس درس را تعطیل کنید؟ تلفن هایی که دارای IR Blaster باشند قابلیت اینکار را دارند اما اگر این ویژگی برای تان جذابیت بالایی دارد می توانید وسایل جانبی مخصوص این کار را تهیه کنید. برای مثال ZaZaRemote و IRdroid توصیه می شوند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام بچه ها من تازه 1ماهه اس 6اج گرفتم
    خدایشش از هرلحاظ عالیه از همه چی عالیه
    بجز اینکه
    1.پشتش زود کثیف میشه
    2.منویه پروگرامش یکم بچگونس اما کلا بگم خدایش گوشی نیست رو دستش با ایفون 6 هم مقایسه کردم همکارام دارن اماین عالی بود از هر لحاظ سرعت و کیفیت

    فقط ببخشید اس6اج ضد اب و ضد ضربس؟

  • کمیل
    کمیل | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    کلا کدوم خری ال جی رو با سامسونگ مقایسه میکنه؟

  • کمیل
    کمیل | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    سلام ببخشیدا اما اس6 تنها گوشی است که شارژر بیسیم دارد ببخشیدا اما چرت نگید لطفا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی