ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه های روسی خبر از مدل دو سیم کارته گلکسی اس 6 می دهند

بعد از معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در بارسلون، کاربران با هیجان بسیاری منتظر ورود پرچمداران جدید سامسونگ به بازار هستند. بر همین اساس فروشگاه های مختلف از سراسر جهان، سفارش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بعد از معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در بارسلون، کاربران با هیجان بسیاری منتظر ورود پرچمداران جدید سامسونگ به بازار هستند. بر همین اساس فروشگاه های مختلف از سراسر جهان، سفارش های کلانی را به ثبت رسانده اند و مشتاقانه آماده اند تا کهکشانی های جدید را بر روی ویترین مغازه هایشان قرار دهند.

اما جالب است بدانید در سفارشات یکی از همین فروشندگان، مدل جدیدی از گلکسی اس 6 به چشم می خورد. یک سایت فروش آنلاین در روسیه، در بخش پیش فروش خود، برای اولین بار خبر از Galaxy S6 Duos داده است.

gsmarena_001

تا به حال هیچ خبری از این مدل منتشر نشده بود و این فروشگاه روسی اولین پایگاهی است که وجود چنین محصولی را مورد تأیید قرار می دهد. در مجموع بد نیست بدانید که کاربران روسی به موبایل های دو سیم کارته، علاقه بسیاری دارند و شرکت های سازنده نیز با توجه به وسعت بازار این کشور، بعضاً مدل هایی اختصاصی را برای روسیه تولید می نمایند.

بر اساس قیمت گذاری این سایت روسی، گلکسی اس 6 با حجم ۳۲ گیگابایت، بالغ بر ۸۴۳ دلار ارزش دارد. در سوی دیگر مدل دو سیم کارته این محصول با حجم ۶۴ گیگابایت، قرار است با قیمت ۸۹۳ دلار به فروش رسد. در پایان بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس ۶ اج نیز ۹۲۷ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • hamid
    hamid | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واییییی خیلی گرونه

  • احمدM2
    احمدM2 | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    قیمت کشور به کشور فرق میکنه و بر اساس قدرت بازار و خرید مردم تعیین میشه
    از شما که دائم سایت تکنولوژی رو میخونید بعیده اینطور نظر بدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی