ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

برنامه شیائومی برای معرفی محصولات جدید در تولد ۵ سالگی

شاید باورش سخت باشد که در طول پنج سال، شرکتی بتواند اینچنین نام خود را در حوزه تکنولوژی مطرح نماید، اما شیائومی به لطف بازار وسیع چین و البته سیاست های نامتعارف خود، توانست ره ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

شاید باورش سخت باشد که در طول پنج سال، شرکتی بتواند اینچنین نام خود را در حوزه تکنولوژی مطرح نماید، اما شیائومی به لطف بازار وسیع چین و البته سیاست های نامتعارف خود، توانست ره صد ساله را یک شبه طی کند و تبدیل به شرکتی چند میلیارد دلاری شود.

۱۱ فروردین تولد ۵ سالگی شیائومی است. برندی که با قیمت های پایین خود توانست از سهم بازار غول های دنیای موبایل بکاهد و پایه های سلطنت آنان را به لرزه درآورد. چینی ها معتقدند که این تنها شروع ماجرا است و هنوز برگ های زیادی از دفتر شاهنامه باقی مانده است.

اما بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد تا ۵ سالگی خود را به با شکوه ترین شکل ممکن جشن بگیرد. چینی ها به تازگی پوستری تبلیغاتی را منتشر نموده اند و در آن خبر از ارائه محصولاتی جدید در ۱۱ فروردین داده اند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا مروری داشته باشیم به محصولاتی که ممکن است در این تاریخ معرفی شوند.

xiaomi-mi-5-year-anniversary-w600

چند هفته پیش گزارشی در رسانه ها منتشر شد که خبر از عرضه ساعتی هوشمند توسط شیائومی می داد. این شرکت که خود را به عنوان اپل چین می شناسد، پس از معرفی اپل واچ، اکنون عرضه ساعت هوشمند را به نوعی وظیفه خود می داند.

شایعات در مورد ساعت شیائومی، خبر از قابلیت هایی جالب برای این محصول می دهند. این ساعت، که انتظار می رود از نمایشگری بزرگ برخوردار باشد، می تواند فشار خون کاربر را اندازه گیری نماید.

سنجش ضربان قلب هم اکنون به یک ویژگی استاندارد برای پوشیدنی ها تبدیل شده، اما اندازه گیری فشار خون، قابلیتی جدید است که می تواند حکم برگ برنده را برای چینی های داشته باشد.

علاوه بر ساعت، پیش بینی می شود که یک موبایل میان رده نیز در تاریخ ۱۱ فروردین معرفی شود. این دستگاه که هم اکنون با نام Ferrari شناخته می شود، نمایشگری ۴.۹ اینچی دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بهره می برد. شیائومی برای «فراری» از پردازنده Snapdragon 615 استفاده کرده است؛ این پردازنده هشت هسته ای، از معماری ۶۴ بیتی برخوردار است و با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز فعالیت می کند.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا در ۱۱ فروردین، شیائومی سورپرایز دیگری نیز در آستین دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    تو 5 سال چقدر رشد داشته

  • Vahid JS
    Vahid JS | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    با قیمت رقابتی که این شرکتای چینی به وجود میارن قیمت شرکتای دیگه هم مجبورا میاد پایین وگرنه به ضررشون هست

    ----------------------------------------------------------
    دیجیاتو پوشش: http://www.technobuffalo.com/2015/03/23/oneplus-one-oxygenos-leaks-out-in-new-photos/

    دوستان کسی اینجا OnePlus one داره؟

  • bahram
    bahram | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    و همچنین 12 فروردین :)

  • iErfan
    iErfan | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    پاور بانک و اسپیکر و هندزفری از شیائومی گرفتم،واقعا عالین،رو هم ۱۴۰ هزار تومان

    • Mohsen
      Mohsen | ۵ فروردین ۱۳۹۴

      روش خرید تون چه شکلی بوده؟... یعنی میشه تلویزیون شيائومي رو تو ایران بت قیمت مناسب تهیه کرد ؟ خیلی دوست دارم این محصول با کیفیت رو به جای محصولات کره ای بخرم... چون تو موبایل ثابت کرده که کیفیت محصولش بیشتر از سامسونگ و تاب جي بوده

  • ایوب
    ایوب | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    عامل این موفقیت به نظر من فقط دو چیزه مدیریت عالی نه ریاست و دیگری بازاریابی بی نظیر با حداقل سود تا مرحله ای که خودشو به برند مطرحی در سطح جهانی تبدیل کنه که الان هم تقریبا تبدیل شده

مطالب پیشنهادی