ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری Call of Duty تا به حال ۱۷۵ میلیون نسخه فروش داشته است

با شروع مسابقات قهرمانی Call of Duty، شرکت اکتیویژن، ناشر و مالک این سری اینفوگرافی جالبی ارائه داده که حتی تعداد نارنجک های پرتاب شده توسط کاربران هم در آن گنجانده شده است. بر اساس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

با شروع مسابقات قهرمانی Call of Duty، شرکت اکتیویژن، ناشر و مالک این سری اینفوگرافی جالبی ارائه داده که حتی تعداد نارنجک های پرتاب شده توسط کاربران هم در آن گنجانده شده است.

بر اساس اینفوگرافی، سری Call of Duty تا به حال بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان و روی تمامی پلتفرم ها طی ده سالی که از عرضه آن می گذرد فروش داشته. ۱۰۰ میلیارد بازی آنلاین انجام شده و ۳۰۰ میلیارد نارنجک توسط بازیکنان پرتاب شده. در مجموع ۵۷۹ میلیارد جایزه (جایزه های درون بازی) به بازیکنان اهدا شده است.

مسابقات قهرمانی Call of Duty از امروز در لس آنجلس آغاز شده و تا ۹ آوریل ادامه خواهد یافت. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری به همراه اینفوگرافی آمده است.

با دیجیاتو همراه باشید.

مجموعا بیش از ۱۰۰ میلیارد بازی آنلاین انجام شده که اگر هر بازی را معادل یک بازی ورزشی حرفه ای در نظر بگیریم نتایج زیر بدست می آید:

  • بیش از ۳۹۰ میلیون فصل از مسابقات فوتبال آمریکایی
  • بیش از ۲۶۳ میلیون فصل از لیگ فوتبال انگلستان
  • بیش از ۸۱ میلیون فصل از مسابقات بسکتبال
  • بیش از ۴۱ میلیون فصل از مسابقات بیسبال

از زمانی که اولین Call of Duty منتشر شده تا به حال، اکتیویژن هر دو ثانیه یک بار، یک نسخه از بازی اش را به فروش رسانده! تصور کنید، هر دو ثانیه برابر است با ۶۰ دلار.

تعداد جوایز اهدا شده به بازیکنان تقریبا ۵ برابر تعداد ستاره هایی است که در کهکشان راه شیری می توان یافت و تعداد نارنجک های پرتاب شده هم برابر است با ۴۴ برابر تلفن های همراهی که در سراسر جهان وجود دارد.

در زیر می توانید اینفوگرافی مربوط را مشاهده کنید.

CoD_Champs_Infographic_FINAL

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    بازیش عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی