ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از کاور پشتی یک تلفن هوشمند که گفته می شود به iPhone 6c تعلق دارند

هفته گذشته حرف و حدیث های فراوانی در مورد عرضه سه آیفون جدید از سوی اپل منتشر شد که گفته می شود یکی از آنها iPhone 6c و دو تای دیگر هم iPhone 6s و 6s Plus نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

هفته گذشته حرف و حدیث های فراوانی در مورد عرضه سه آیفون جدید از سوی اپل منتشر شد که گفته می شود یکی از آنها iPhone 6c و دو تای دیگر هم iPhone 6s و 6s Plus نام دارند.

شایعات اخیر با در نظر داشتن اینکه تقاضا برای آیفون های ارزان قیمت تر و کوچک تر همچنان در بازار وجود دارد کاملا قابل باور هستند و آنطور که به نظر می آید، اپل در نظر دارد که به سراغ همان فرم 4 اینچی مدل iPhone 5s برود، با این تفاوت که استاندارد ارتباطی NFC، حسگر TouchID و کریستال Gorilla Glass را در محصول جدید هم حفظ می کند اما به جای بدنه فلزی از پلاستیک که مقرون به صرفه تر هم هست در قاب پشتی دستگاه بهره می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا که صحبت از پوسته دستگاه به میان آمد باید بگوییم که شرکت تامین کننده قطعات موبایل Future Supplier نیز احتمالا در ساخت iPhone 6c با اپل مشارکت خواهد کرد.

پوسته ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید به یک آیفون 5 اینچی (مدل 5 یا 5s) تعلق دارد و بسیار شبیه به کاور پشتی 5c به نظر می آید. با این همه، دو تغییر ناچیز اما مهم در آنها مشاهده می شود نسخت آنکه جایگاه قرار گرفتن فلاش دوربین در قاب منسوب به iPhone 6c برشی بیضی شکل دارد در حالی که برش فلاش iPhone 5c گرد است.

دومین مساله ای که در قاب نسبت داده شده به iPhone 6c به چشم می خورد دو مجموعه منفذ اسپیکر است که در قسمت انتهایی بدنه تعبیه شده اند و این در حالی است که iPhone 5c تنها یک مجموعه چهارتایی از این منافذ را روی بدنه خود دارد.

باید بگوییم که نخستین بررسی های انجام گرفته روی این تصویر احتمال تعلق داشتنش به iPhone 5 را تقویت می کرد که با دیدن منافذ مربوط به اسپیکر گمانه زنی همگان در این رابطه برطرف گردید چراکه اگر خاطرتان باشد بدنه iPhone 5 هم درست مانند همین تصویر است.

Apple-iPhone-5-11

لذا بهتر است که فعلا اطلاعات منتشر شده از سوی Future Supplier را باور کنیم و بنابر دلایلی که ذکر شد انتظار داشته باشیم که به زودی یک آیفون چهار اینچی از اپل ارائه گردد.

iPhone-6c-back-cover-leaked-images (1) iPhone-6c-back-cover-leaked-images

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    اغا پلاستیکو بیخیال

  • محمد
    محمد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    سامسونگ که پلاستیک میزد همه میگفتن اخ اخ تف تف
    حالا که اپل پلاستیک زده همه میگن به به چه چه پلی کربناته!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی