ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Zenfone 2 در نیمه دوم امسال به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد

تلفن هوشمند Zenfone 2 ظاهرا از محبوبیت بالایی برخودار است و به ویژه نسخه 5.5 اینچی آن که رزلوشن نمایشگرش برابر با 1080p است طرفداران کثیری دارد. همین مسئله کمپانی سازنده را ترغیب نموده تا با اعمال پاره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

تلفن هوشمند Zenfone 2 ظاهرا از محبوبیت بالایی برخودار است و به ویژه نسخه 5.5 اینچی آن که رزلوشن نمایشگرش برابر با 1080p است طرفداران کثیری دارد.

همین مسئله کمپانی سازنده را ترغیب نموده تا با اعمال پاره ای تغییرات روی این محصول همچنان طرفدارانش را راضی نگه دارند و چندی پیش مدیر عامل این شرکت هم اعلام کرد که در آینده نسخه جدیدتری از آن به نام Zenfone 3 را همراه با اسکنر اثر انگشت عرضه خواهد نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما آنطور که جری شن مدیر ارشد اجرایی ایسوس در مصاحبه با رسانه های چینی عنوان کرده، قضیه به اینجا ختم نمی شود و ظاهرا قرار است که سیستم تشخیص اثر انگشت آن به دیگر محصولات کمپانی مورد بحث از جمله نسخه به روز شده ای از Zenfone 2 هم راه یابد که قرار است در نیمه دوم امسال دستخوش این تغییر گردد.

اینکه در بازه زمانی یاد شده چه تغییرات دیگری روی نسخه به روز شده Zenfone 2 اعمال می گردند مساله است که حرفی از آن به میان نیامده و این مقام ارشد صرفا از اسکنر اثر انگشت سخن گفته.

با در نظر داشتن این مساله که مدل 5.5 اینچی تلفن هوشمند یاد شده که چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد در تایوان تنها 320 دلار قیمت گذاری شده نمی توان حدس زد که چه امکانات دیگری ظرف ماه های آتی به این محصول اضافه می گردد تا در عین جذب مشتریان بیشتر برای کمپانی سازنده اش هم مقرون به صرفه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • m. masoud
    m. masoud | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    zenfone2 گوشی خوبیه ولی قیمتش تو ایران خیلی بالاس

  • علی
    علی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    این که گوشی ال جیه چرا نوشته ایسوس ؟
    لطفا تصحیح گردد .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی