ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته جدید از +HTC One M9

به نظر می رسد که مفهومی با عنوان حفاظت از اطلاعات، چندان در فرهنگ تایوانی ها جایی ندارد. بر خلاف سامسونگ و اپل که تلاش می کنند تا حد امکان از اطلاعات مربوط به محصولات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰

به نظر می رسد که مفهومی با عنوان حفاظت از اطلاعات، چندان در فرهنگ تایوانی ها جایی ندارد. بر خلاف سامسونگ و اپل که تلاش می کنند تا حد امکان از اطلاعات مربوط به محصولات خود محافظت نمایند، HTC چندان برای این موضوع اهمیت قائل نمی شود.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش در مطلبی به این موضوع اشاره کردیم که لو رفتن اطلاعات تا به حال چندان به نفع HTC نبوده است. برای مثال درز عکس های One M9 پیش از معرفی رسمی، به مخاطبین این فرصت را داد تا فارغ از هرگونه هیجان، به تشابه محصول جدید با نسل قبلی پی ببرند و بر همین اساس، سازنده تایوانی را به باد انتقاد بگیرند.

اما ظاهرا سازنده تایوانی چندان از ماجرای قبلی درس نگرفته است. تا کنون عکس ها و اطلاعات بسیاری از +One E9 و +One M9 در اینترنت منتشر شده اند و البته این روند همچنان ادامه دارد.

+One M9 که قرار است فبلت جدید HTC لقب بگیرد، باز هم با تصاویر جدید خود خبرساز شده است. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فبلت جدید HTC در پشت خود درست مانند One M8، دارای دو دوربین است. شرکت تایوانی این تکنولوژی را Duo Camera نام گذاشته است و از دوربین دوم برای ایجاد عمق در تصاویر استفاده می کند. جالب اینکه One M9، از این قابلیت نه چندان کاربردی، بی بهره است.

+One M9 بدنه ای فلزی و یکپارچه دارد که همچون پرچمدار جدید شرکت، ساختاری دو گانه دارد و رنگی متفاوت را در قاب اطراف خود به معرض نمایش می گذارد. نکته ای که فبلت HTC را نسبت به دیگر محصولات این شرکت متمایز می کند، دکمه Home در پایین نمایشگر آن است. با توجه به ابعاد دستگاه، باید بگوییم که این اقدام هوشمندانه می تواند کار کردن با محصول را بسیار راحت نماید.

بر اساس شنیده های +One M9 نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ در برابر چشمان کاربر قرار می دهد. انتظار می رود HTC از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک برای این محصول استفاده نماید. در نهایت ۳ گیگابایت رم و ۲۰.۱ مگاپیکسل دوربین، دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول را شامل می شوند.

HTC-One-M9-renders (1)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    جالبه اچ تی سی طرح شرتم بزنه بازم از گوشی ها سامسونگ قشنگ تره
    هرچند به نظر من این از m9. خیلی قشنگ تره از اولشم با دکمه home مشکلی نداشتم و انتقادی نداشتم ولی بهتر بود مثه وان مکس تاچ آیدی رو پشتش میزد و نیازی به دکمه هوم نداشت

  • Amir
    Amir | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    "مفهومی با عنوان حفاظت از اطلاعات، چندان در فرهنگ تایوانی ها جایی ندارد "

    آقای قاسمی حفاظت از اطلاعات که هیچی انگار اینا سر کوچشونم نگهبان ندارن ....

  • reza
    reza | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    Dorbin dovvome chize bahalie . Vali heyf ke mardom nemidonan chi kar mikone . Kafie ye dafe emtehanesh koni . Aksayi ke migire asan be dorbin goahi shabih nist . Yechiz alie asan

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی