ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر All-in-One ایسر به سیستم عامل کروم مجهز خواهد بود

این روزها تولید کنندگان بسیاری به ساخت کروم بوک علاقه نشان می دهند. سیستم عامل سبک گوگل، به سازندگان این امکان را می دهد تا محصولاتی ارزان قیمت را تولید کنند و با همین تکنیک، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۸

این روزها تولید کنندگان بسیاری به ساخت کروم بوک علاقه نشان می دهند. سیستم عامل سبک گوگل، به سازندگان این امکان را می دهد تا محصولاتی ارزان قیمت را تولید کنند و با همین تکنیک، فروش خوبی را به دست آورند.

اکنون ایسر پا را از دنیای لپتاپ ها فراتر گذاشته و تصمیم گرفته تا از سیستم عامل کروم، بر روی All-in-One جدید خود استفاده نماید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شویم.

اولین چیزی که در مورد کامپیوتر جدید ایسر به چشم می خورد، صفحه نمایش لمسی آن است. AIO مورد بحث نمایشگری ۲۱.۵ اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن 1080p نمایش می دهد.

ظاهر سیستم عامل کروم بر خلاف ویندوز، چندان برای صفحات لمسی بهینه سازی نشده و استفاده از این ویژگی شاید چندان برای کاربر تجربه خوبی را به همراه نداشته باشد.

نباید فراموش کنیم که تا چندی دیگر، اپلیکیشن های اندروید برای سیستم عامل کروم عرضه می گردد و آنگاه است که محصولاتی با صفحه نمایش لمسی، ارزشی دو چندان پیدا می کنند.

گوگل نیز از این موضوع مطلع است و به آرامی تلاش می کند ظاهر Chrome OS را برای صفحات لمسی بهینه کند.

اما اگر بخواهیم در مورد دیگر مشخصات AIO ایسر صحبت کنیم، باید بگوییم که این محصول از پردازنده Nvidia Tegra K1 استفاده می کند و از رمی ۴ گیگابایتی برخوردار است. حافظه داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت است و البته ایسر به مدت دو سال فضایی ۱۰۰ گیگابایتی در Google Drive را نیز اختیار خریداران قرار می دهد.

به نظر می رسد که ایسر قصد دارد این محصول را با مشخصات سخت افزاری مختلفی به بازار عرضه نماید. با این تکنیک، کاربران بر اساس نحوه استفاده خود، حق انتخاب وسیع تری دارند و می توانند دستگاه مناسب خود را برگزینند.

محصول مورد نظر قرار است در تابستان به بازار عرضه شود و البته ایسر هنوز در مورد قیمت آن اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی
    علی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    نه که این گوگل هر روز داره موفقیت های زیادی توی سیستم عامل گوشی کسب می کنه و بازار رو تسخیر می کنه !!! حالا اومده گند بزنه به هر چی لپ تاپ و کامپیوتر و ماکروسافت رو هم عین اپل بد بخت کنه

  • TROOL
    TROOL | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مهراد
    مهراد | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    All in one های کروم؟ چرا باید با این همه محدودیت استفاده کنم ای مک یا all in one های ویندوز قابل قبول تره...

  • maket_bivatan
    maket_bivatan | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    این کامپیوتر بدون کیس ارزش خرید دارن تبلیغاتشون که همه جا هست

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    یه بررسی کامل از آخرین نسخه ی کروم بزارین...
    .
    خابم میاد.. له شدم. اصا طبیعت و کوه و درخت و ... دوست ندارم.. همین اهواز خودمون که صااافه و هییییییچ کوهی نداره بهتره. دود خیلی بهتره...
    جاتون خالی.. دیروز از لالی رد شدیم. یکی از وحشتناک ترین جاده های دنیا رو داشت‌‌. همه جاده ها رو به آسمان بود.. ۹۰۷۳۳۷۵۳ بار موقعیت تصادف و سقوط از دره و مرگ حتمی داشت.. بارون‌اومده‌ بود‌ کلی از پل ها رو آب کنده بود. . در کل برید خیلی حال داد.

مطالب پیشنهادی