ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نبرد آتشین تانک ها در World of Tanks Blitz

نود میلیون گیمر، بی خود و بی جهت طرفدار یک بازی خاص نمی شوند. بعضی بازی ها جاذبه عجیبی درون خود دارند که مثل یک سیاهچاله عظیم کیهانی، گیمرها را به سمت خود می کشانند. World ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

نود میلیون گیمر، بی خود و بی جهت طرفدار یک بازی خاص نمی شوند. بعضی بازی ها جاذبه عجیبی درون خود دارند که مثل یک سیاهچاله عظیم کیهانی، گیمرها را به سمت خود می کشانند. World of Tanks Blitz، بازی اکشن پرطرفداری که امروز معرفی می کنیم نمونه بارزی از آنهاست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

پس از موفقیت بی نظیر عنوان MMO دنیای تانک ها در پی سی، وبسایت وارگیمینگ تصمیم به عرضه نسخه ای از بازی برای iOS گرفت که آن نیز با استقبال گسترده ای مواجه شد. از این رو بالاخره با گذشت چندین ماه از عرضه نسخه آیفون، حالا اندرویدی ها هم می توانند از جنگ تانک ها در این بازی لذت ببرند.

unnamed (1)

بازی در جنگ جهانی دوم سپری می شود و شما کنترل بیش از 100 تانک مختص به جبهه های متحد و متفق را بر عهده دارید. این تانک ها در چهار کلاس مختلف طبقه بندی می شوند که با بهره گیری از موتور گرافیکی قدرتمند بازی، با نهایت جزئیات طراحی شده اند.

World of Tanks یک بازی آنلاین است و در آن می توانید در ده نقشه بزرگ، در قالب تیم های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بروید. امکان چت درون بازی با سایر افراد هم از امکاناتی است که در World of Tanks مهیا شده؛ قابلیتی که در کمتر بازی موبایلی می یابید.

World of Tanks به خاطر گرافیک دقیق و پرجزئیاتش، حجم بالایی از حافظه موبایل شما را به خود اختصاص می دهد. با این حال لذتی که از بازی کردن آن می برید، مطمئنا ارزش دانلود فایل دیتای حجیم آن را دارد.

توصیه می کنیم حتما در ادامه، ویدئویی از گیم پلی و گرافیک زیبای World of Tanks را مشاهده کنید.

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

سازنده: Wargaming Asia قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1090 / 45 (دارای دیتا) مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ali_eslamifard
    ali_eslamifard | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    این بازی واقعا منو عصبی کرده ، چرا تانک های دیگه در سطح تو نیستن؟ مثلا من هیتپوینتم 180 اونوقت تانک تیم مقابل یهو 700. چرا خب؟
    بعد اینکه من درست نفهمیدم بالاخره به کجای تانک بزنیم بهتره؟ چطوری اینا هم سریع چت میکنن هم سریع بازی میکنن، تانکه من خنگه خیلی شله. یه فروم خوب نیست واسه این سوالا؟ یه پیج اینستایی چیزی؟ راستی گوشیمم ضعیف نیست پس نگید گوشیه قوی میخواد

    • javadimoheb
      javadimoheb | ۱۱ دی ۱۳۹۵

      برای اینکه این بازی به نظرم اینقد سطح بالاست که بدرد صفحه نمایش های کوچیک مث موبایل نمیخوره ! یه بازی واقعی نیاز به موس و کیبرد داره ! من این بازی رو نسخه یونیورسالش رو توی ویندوز 10 نصب کردم و حدود 4 هزار بازی دارم !

  • مهدی
    مهدی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام بچه ها
    این بازی خارق العادس
    اگه دارای گوشی اندروید هستید از اینجا دانلود کنید
    http://www.farsroid.com/world-of-tanks-blitz-android/
    سایت های مختلفی میذارن که قدیمیه
    این صفحه همیشه اخرین ورژن میذاره
    ایدی من توی بازی mahdi68

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی