ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل قیمت سیم کارت های 4G خود را کاهش داد

ایرانسل از کاهش بهای سیم‌ کارت‌ های اعتباری USIM (سیم‌کارت‌های 4G/LTE) و همچنین بسته بازگشت نسل چهارم خود خبر داد. تنها اپراتور عرضه کننده خدمات نسل چهارم تلفن همراه کشور، اعلام کرد، برای سهولت کاربران در ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۲۷

ایرانسل از کاهش بهای سیم‌ کارت‌ های اعتباری USIM (سیم‌کارت‌های 4G/LTE) و همچنین بسته بازگشت نسل چهارم خود خبر داد.

تنها اپراتور عرضه کننده خدمات نسل چهارم تلفن همراه کشور، اعلام کرد، برای سهولت کاربران در دستیابی به شبکه 4G، از امروز یکشنبه 16 فروردین 94، قیمت رسمی و سراسری سیم‌ کارت‌های نسل چهارم را از 20 هزار تومان به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه، به 10 هزار تومان به همراه 2 هزار تومان اعتبار اولیه کاهش می دهد.

همچنین قیمت بسته بازگشت USIM برای جایگزینی با سیم کارت مفقود شده یا تعویض سیم کارت ایرانسل (معمولی یا یوسیم) با حفظ شماره، از 10 هزار تومان به 8 هزار تومان کاهش  خواهد یافت.

بر اساس اعلام اپراتور دوم تلفن همراه، تعداد محدودی سیم کارت USIM با اعتبار اولیه  10هزار تومان و بهای 20 هزار تومانی همچنان در برخی از نمایندگی‌ های مجاز ایرانسل در دسترس متقاضیان می‌ باشند و از این پس تمامی سیم کارت های اعتباری جدید USIM با اعتبار اولیه 2 هزار تومان، به قیمت 10 هزار تومان به متقاضیان عرضه  می گردد.

شبکه 4G ایرانسل تا کنون 56 شهر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌ ها، نسل چهارم اینترنت همراه را پشتیبانی می کنند، ایرانسل به منظور دسترسی گسترده‌ تر به خدمات نسل جدید اینترنت همراه، مودم های 3G و 4G ایرانسل‌ در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است سیم کارت های USIM قابلیت اتصال به تمام نسل های موجود تلفن همراه یعنی دو، سه و چهار (4G-3G-2G) را دارد. USIM های ایرانسل به آسانی و بدون نیاز به تعویض مجدد و یا برش، قابل تبدیل به میکروسیم و نانوسیم کارت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلامم من الان 1 روز هستش که سیمکارت 4G خریدم ولی هنوز فعال نیست وقتی هم که تماس میگیری ميگه شماره آیی که با آن تماس گرفته آیید هنوز ثبت نام نشده
    چی کار کنم
    تورو خدا جوابم روبدید

  • صابر
    صابر | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوستان عزیز من یک سیمکارت ایرانسل دارم میخوایم یک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی