ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جنگ تمدن ها در بازی استراتژیک DomiNations

معمولا گیمرهایی که به سراغ سبک هایی همچون نقش آفرینی و استراتژی می روند، افراد صبوری هستند؛ روی تک تک حرکاتشان فکر می کنند و برای هر خطر احتمالی تدبیری می اندیشند. DomiNations، بازی استراتژی جدید استودیوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

معمولا گیمرهایی که به سراغ سبک هایی همچون نقش آفرینی و استراتژی می روند، افراد صبوری هستند؛ روی تک تک حرکاتشان فکر می کنند و برای هر خطر احتمالی تدبیری می اندیشند.

DomiNations، بازی استراتژی جدید استودیوی NEXON برای همین دسته از گیمرها طراحی شده تا قدرت و مهارت تصمیم گیری شان را در این بازی به چالش بکشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

احتمالا از دیدن تصاویر، متوجه شباهت بازی با عناوینی مثل Rise of Nations یا Civilization شده باشید. این شباهت بی دلیل نیست، چرا که سازنده بازی همان برایان رنولدزی است که دو بازی مذکور را طراحی کرده.

DomiNations 2

DomiNations درست مثل پدران معنویش، به شما امکان انتخاب و رهبری هفت تمدن بزرگ تاریخ را داده است. بریتانیا، امپراتوری روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان تمدن های موجود در بازی اند که هر یک خصوصیات ویژه و منحصر به فردی دارند.

رهبران تاریخی مثل ناپلئون، ملکه کلئوپاترا و اسکندر مقدونی هم با تأثیر از Civilization در بازی حضور دارند که می توانید از راهنمایی ها و جملات آموزنده شان برای پیروزی در جنگ ها بهره ببرید.

DomiNations هم از آن جمله بازی های استراتژیست که به یک بازه زمانی محدود نبوده و از عصر سنگی تا عصر فضاپیماها را در آن تجربه خواهید کرد. این تغییر عصر فضای رقابتی جذابی میان شما و رقبایتان ایجاد کرده و بدون شک مهم ترین المان گیم پلی بازیست.

DomiNations ضمنا از گرافیک بسیار خوبی برای یک بازی موبایل بهره می برد و بین آن و عناوین پی سی تفاوت چندانی مشاهده نمی کنید. اگر عاشق سبک استراتژی هستید، این بازی زیبا می تواند ساعت ها گیم پلی ناب و لذت بخش را برایتان به ارمغان بیاورد.

DomiNations

DomiNations

سازنده: .NEXON M Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 86.7 / 83.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • Asma
    Asma | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من چطور جنگل رو پاک کنم؟دیگه پاک نمیشه...
    و اینکه دیگه چطور عصر رو درخواست کنم؟اجازه اپدیت نمیده.

  • peyman
    peyman | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    دوستان عزیز هر کی دوس داشت به اتحاد Persian League بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی