ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با انتشار بیانیه ای از خود دفاع کرد؛ اس ۶ اج به سادگی خم نمی شود [تماشا کنید]

همانطوری که قبلاً نیز در دیجیاتو نوشتیم چند روز پیش یک شرکت بیمه ی آمریکایی با عنوان SquareTrade در آزمایشی ویژه میزان مقاومت گلکسی S6 و همینطور S6 اج را در برابر فشار مورد سنجش قرار داد تا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

همانطوری که قبلاً نیز در دیجیاتو نوشتیم چند روز پیش یک شرکت بیمه ی آمریکایی با عنوان SquareTrade در آزمایشی ویژه میزان مقاومت گلکسی S6 و همینطور S6 اج را در برابر فشار مورد سنجش قرار داد تا معین گردد کهکشانی های تازه سامسونگ تا چه حد می توانند در مقابل نیروی وارده مقاومت کرده و خم نشوند.

در ویدئوی انتشار یافته معلوم شد که S6 اج پس از تحمل ۱۱۰ پوند فشار خم خواهد شد و البته همین مقدار نیرو نیز کافیست تا آیفون ۶ پلاس اپل هم وضعیت مشابهی را پیدا کند، وقتی آزمایش جلوتر می رود پرچمدار کره ای ها توان تحمل فشار ۱۴۹ پوندی را نداشته و به صورت کامل می شکند در حالیکه همتای آمریکایی آن تا ۱۷۹ پوند نیروی وارده را تحمل نموده و سپس به سرنوشتی مشابه دچار می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز وبلاگ رسمی سامسونگ موسوم به Samsung Tomorrow بیانیه ای رسمی را در مورد ویدئوی تهیه شده توسط SquareTrade منتشر کرده. در این بیانیه ابتدا کره ای ها عنوان داشته اند که فشار ۱۱۰ پوندی در موارد بسیار نادری بر روی یک موبایل ایجاد می گردد و حتی در شرایطی که کاربر اسمارت فون را در جیب پشتی خود گذاشته و بر روی یک نیمکت بنشینید حداکثر نیروی وارده به گجت مورد بحث برابر با ۶۶ پوند خواهد بود (البته در چنین وضعیتی وزن فرد و شیوه ی قرار گرفتن موبایل نیز موثر هستند).

سامسونگ در ادامه ی توضیحاتش می افزاید که هر دو موبایل جدید آنها یعنی گلکسی S6 و S6 اج پیش از عرضه به بازار تحت فشاری ۷۹ پوندی به چالش کشیده شده اند و با مشکل خاصی مواجه نبوده اند. ناگفته نماند که چنین حدی از نیروی وارده برای شکستن ۵ عدد مداد 2B به صورت همزمان کفایت می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا در بیانیه مذکور آمده که میزان مقاومت قسمت پشتی و جلویی کهکشانی های جدید سامسونگ بر حسب نوع طراحی آنها متفاوت است و این موضوع در ویدئوی SquareTrade نادیده گرفته شده. احتمالاً غول تکنولوژی کره ای تلاش دارد از این طریق علت ترک برداشتن نمایشگر گلکسی S6 اج تحت فشار ۱۱۰ پوندی را توجیه نموده و نگرانی های کاربران در این رابطه را برطرف نماید.

ضمناً سامسونگ این بیانیه را برای SquareTrade نیز ارسال نموده و از آنها خواسته تا با ساخت ویدئویی دیگر میزان مقاومت تلفن هوشمند آنها را از هر دو جهت (پشت و رو) بسنجند. اگرچه هنوز مشخص نیست درخواست یاد شده از جانب کمپانی آمریکایی اجابت گردد و یا خیر اما برند کره ای برای اینکه خیال همگان را راحت کند ویدئویی دیگر را ارائه نموده که در آن دو پرچمدار جدیدش تحت استرس تستی جدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    کدوم یکی از ما ملاکش برای خرید گوشی اینه ؟؟ ما خودمون که خودمون رو گیک میدونیم اصلا به این مسئله توجهی نداریم. یه چیز بیهوده هست.
    من شخصا از همون اولین بار تو عمرم که گوشی گرفتم تا حالا تو جیب پشتی نذاشتم. این دیگه به خود ادم ربط داره حواسش به گوشیش هست یا نه. من همین آیفون 5 اسم رو بذارم توی جیب عقب و بعدش بشینم پودر میشه خو! شما فقط درست با گوشی رفتار کن هیچیش نمیشه. دلیل دوم برای اینکه بگم مهم نیست این مسئله اینه که اول آخر هرکسی آیفون یا پرچمدار سامسونگ میگیره بدون شک یه کاور میذاره روش پس قدرت گوشی میره بالا.

    (بی طرفانه هست نظرم)

  • Ahmad
    Ahmad | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    البته یادتون باشه این همون سامسونگی هست که امسال ۵۰۰ نفر و برای مراسل رو نمایی تلفنش دعوت کرده بود به عنوان طرفدار قلابی و پارسال هم ۳۰۰ نفر و استخدام کرده بود تا در مورد گوشی های سامسونگ تو اینترنت نظرات مثبت پخش کنند !!
    صد در صد ویدو هم میسازه .. به وبلاگ های تکنولوژی هم پول میده .. این کره ای ها همه کاری می کنن .. :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی