ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوهای 4K در نسل بعدی Apple TV پشتیبانی نخواهد شد

بازار مربوط به تلویزیون ها با پنل نمایشگر 4K، به معنای واقعی کلمه یک آشفته بازار است و طبق گزارش BuzzFeed، اپل هم برای سازمان دهی و بهتر کردن شرایط پا جلو نخواهد گذاشت. BuzzFeed ادعا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بازار مربوط به تلویزیون ها با پنل نمایشگر 4K، به معنای واقعی کلمه یک آشفته بازار است و طبق گزارش BuzzFeed، اپل هم برای سازمان دهی و بهتر کردن شرایط پا جلو نخواهد گذاشت. BuzzFeed ادعا می کند که اپل تمایل ندارد در نسل جدید Apple TV، از استریم ویدئوهایی که از کیفیت 4K برخوردارند پشتیبانی کند.

خود اپل نیز تا کنون در این خصوص هیچ اظهار نظری نکرده که آیا به طور کلی محتوای 4K به آیتونز یا اپل تی وی راه خواهند یافت یا خیر. یکی از منابعی که ادعا می کند از برنامه های اپل در این خصوص آگاه است به BuzzFeed گفته: «محتوای 4K بسیار عالیست ولی هنوز در مراحل ابتدایی رشد خود است.»

این خبر برای افرادی که امسال قصد خرید یک تلویزیون 4K را داشتند به هیچ عنوان جالب نیست و کاربران زیادی بر این تصور بودند که در سال جاری، محتوای با کیفیت بسیاری در دسترسشان قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر اپل فعلا سر خود را با HBO و سرویس استریم ویدئوهایش در Apple TV گرم کرده. باز هم از طرف دیگر، شایعه هایی وجود دارد که به احتمال زیاد این شرکت سرویس تلویزیون اینترنتی خود را تا ماه ژوئن رونمایی کند، هفته گذشته Recode خبر داده بود که اپل به شدت در حال تلاش برای متقاعد کردن شبکه های تلویزیونی برای استریم آنها در سرویس پخش تلویزیون اینترنتی خود است و به طور کلی به نظر می رسد که این شرکت فعلا هیچ برنامه ای برای پشتیبانی از ویدئوهای 4K نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    اوپس...
    سریال رو داره 4K نگاه می‌کنه، اونوخ سینمایی رو با چه کیفیتی می‌تماشایانن؟

  • Cerita
    Cerita | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    یه کاری که تقریبا فقط اپل انجام میده همینه
    سامسونگ قشنگ حس میکنی هرچی داره و نداره برای رضایت مشتری میریزه تو محصولاتش (خیلیشم اضافه) اما اپل با یه ارتقا کوچولو کلی میفروشه، مثلا شک نکنید دوربین بهتر هم میتونه بزنه، گوشی سریع تر میتونه بزنه، صفحه بهتر و خیلی چیزا دیگه اما مرحله مرحله به اسم تحول وارد بازار میکنه
    کلا تو بازاریابی کارش درسته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی