ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ و تخفیف ۵۰ درصدی برای کارمندان این شرکت

[digisqoute person="تیم کوک" image="https://digiato.com/wp-content/uploads/2015/03/TIM-COOK-APPLE-GAY-620x348-300x300.jpg" ]محصولات ما زندگی کاربران را بیشتر از هر کالای دیگری غنی می سازند و زمانی که با ساعت اپل کار می کنید، لذتی عمیق را احساس خواهید کرد؛ لذتی که برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰
تیم کوک

تیم کوک

محصولات ما زندگی کاربران را بیشتر از هر کالای دیگری غنی می سازند و زمانی که با ساعت اپل کار می کنید، لذتی عمیق را احساس خواهید کرد؛ لذتی که برای قشر زیادی هنوز قابل لمس نیست. از شما می خواهیم این تجربه لذت بخش و شخصی را به مردم نشان داده و با آنها نیز تقسیم نمایید. 

روز گذشته تیم کوک یادداشتی را برای کارمندان اپل فرستاد که در آن ذکر شده بود افراد شاغل در این شرکت، می توانند اپل واچ های ورزشی و نمونه استیل را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری نمایند. این خرید صرفا جهت استفاده شخصیست و از زمان شروع ثبت پیش سفارش (دهم آوریل) تا ۹۰ روز معتبر است. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اپل در گذشته و هنگام عرضه آیپد نیز تخفیفاتی ویژه برای کارمندانش قائل شد؛ این درحالیست که کارمندان شرکت سامسونگ از حداقل تخفیف بهره مند هستند. شرکت مورد بحث حتی در سال ۲۰۰۷ و زمانی که آیفون اولیه عرضه شد، آن را به شکل رایگان و هدیه، در اختیار همه کارمندان اپل گذاشت.

شاید به نظرتان بیایید که دست و دل بازی استیو جابز از تیم کوک بیشتر بوده، اما به این نکته توجه کنید که در سال ۲۰۰۷، این کمپانی ۲۱.۶۰۰ کارمند تمام وقت داشت اما در سال ۲۰۱۴، این آمار به ۹۲.۶۰۰ نفر رسیده است که از این مقدار، ۴۶.۲۰۰ نفر نیز در فروشگاه های زنجیره ای اپل استور کار می کنند.

این ساعت در انواع و سایزهای مختلفی ارائه می گردد که ارزان ترینشان، ۳۴۹ دلار قیمت دارد. مدل میانی که از جنس استیل تهیه شده را از ۵۴۹ الی ۱۰۹۹ دلار می توان خرید و نمونه لوکس ساعت از جنس طلا نیز قیمتی ۱۰ الی ۱۷ هزار دلاری دارد. [لازم به ذکر است که نمونه لوکس در این طرح تخفیفی گنجانده نشده است.]

همانگونه که پیشتر نیز برایتان گفتیم، نوع خرید ساعت هوشمند اپل با سایر محصولات این کمپانی متفاوت بوده و از پیش باید حتی برای تست آن نیز وقت قبلی بگیرید؛ یادداشت تیم کوک در روز دوشنبه همچنین این موضوع را در بر می گیرد که توسعه دهندگان، در چهار روز ابتدایی که اپ استور فعالیت آنها برای ثبت اپلیکیشن های ساعت را پذیرفته، بالغ بر ۱۰۰۰ اپ را آماده و به ثبت رسانده اند، از آن موقع به بعد نیز این عدد همچنان در حال بالا رفتن است.

کوک می گوید: «خلاق ترین توسعه دهندگان حال حاضر جهان در حال ساختن اپلیکیشن های اختصاصی برای ساعت هستند و تلاش می کنند تجربه ای نو را از یک ساعت هوشمند برایتان به ارمغان آورند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    مقوله ساعت هوشمند، به این شیوه ای که تا حالا تو محصولات اندرویدی و اپلی دیدیم، شکست خورده ست. حالا هی تیم کوک بیاد بگه فلانه و بهمانه. من گوشی همراهم رو دارم. همون اپلیکیشن ها رو روی ساعتم، اونم با سایز خیلی کوچکتر، میخوام چیکار؟! پولمم زیادی باشه، باز از این کالاهای بی مصرف نمی خرم.
    این ساعت نه الانش و نه در اینده، انقلابی در حد ایفون نخواهد بود. زنده باد رولکس ؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی