ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراح ارشد سابق HTC به کمپانی Fitbit پیوست

صرفا یازده روز پیش مدیر ارشد بخش طراحی HTC به نام Jonah Becker این کمپانی را ترک نمود. وی حالا به شرکت Fitbit پیوسته که در زمینه ساخت و تولید بندهای سلامتی و وسیله های ورزشی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

صرفا یازده روز پیش مدیر ارشد بخش طراحی HTC به نام Jonah Becker این کمپانی را ترک نمود. وی حالا به شرکت Fitbit پیوسته که در زمینه ساخت و تولید بندهای سلامتی و وسیله های ورزشی مشغول است.

در Fitbit سمت جدیدی به نام «مدیر ارشد طراحی صنعتی» تعریف شده و سپس بکر نیز در این جایگاه مشغول به کار گشته است. پیش از بکر، مسئولیت مدیریت بخش طراحی در اچ تی سی به عهده ی Daniel Hundt بود که وی نیز مدت زیادی در آنجا دوام نیاورد. حالا صرفا شرکت تایوانی با طراحی به نام کلود زلوگر روزگار می گذراند. استعفای بکر و کنار زده شدن مدیرعامل HTC، همه خبر از مشکلات بیشمار داخلی در هسته های مدیریتی شرکت تایوانی می دهند.

بر اساس بیانیه ای که کمپانی Fitbit در این خصوص منتشر نموده، با توجه به سابقه ی بکر و همکاری او با شرکت های ورزشی مانند Adidas، Burton، Snowboards، K2 Sports و Nike، وی به خوبی می تواند از پس مسئولیت های خود در شرکت تازه بر آید.

به نظر می رسد بکر می خواهد مدتی از بازار موبایل های هوشمند و حاشیه هایش دور بماند؛ وی با ورودش به Fitbit در اصل وارد بازاری کاملا مرتبط با پوشیدنی ها و گجت هایی مانند TrackBandها شده، محصولاتی که قدم های شما را شمرده و علائم سلامتی را در شما پایش می کنند. این بازار در روزهای آینده و با ورود اپل واچ،‌ رقابتی تر از هر زمان دیگری نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    عاشق محصولات fitbit ام امیدوارم تاثیر گذار باشه!
    و کلا HTC رابطه خوبی با این شرکت داشته!

  • bahram
    bahram | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    جالب بود.مرسی

مطالب پیشنهادی