ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال ساخت یک فبلت جدید است

وب سایت Digitimes به نقل از برخی منابع تایوانی فعال در صنعت تلفن های هوشمند ذکر نموده که کمپانی سونی در حال طراحی و توسعه ی یک اسمارت فون با نمایشگر ۶ اینچی است. گفته می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

وب سایت Digitimes به نقل از برخی منابع تایوانی فعال در صنعت تلفن های هوشمند ذکر نموده که کمپانی سونی در حال طراحی و توسعه ی یک اسمارت فون با نمایشگر ۶ اینچی است.

گفته می شود ژاپنی ها تصمیم گرفته اند کلیه مراحل مرتبط به تولید این فبلت جدید خود را به تایوان منتقل نمایند و از همین رو صنعت گران کشور مذکور به جزئیات محصول مورد بحث دست پیدا کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Digitimes در گزارش خودش به مشخصات فنی خاصی در رابطه با فبلت در دست توسعه ی سونی اشاره نکرده و تنها به ذکر ابعاد نمایشگر آن اکتفا نموده است.

این سایت در ادامه می نویسد منابع نزدیک به غول تکنولوژی ژاپنی تائید نموده اند که سونی طبق برنامه ریزی قبلی خودش، تمرکزش را بر روی محصولات میان رده و پرچمدار انتقال داده تا بتواند شرایط اقتصادی اش را بهبود بخشد. آنها انتظار دارند تا در طول سال مالی ۲۰۱۵ تعداد تلفن های هوشمند به فروش رفته شان به عدد ۳۸ میلیون برسد.

آخرین باری که سونی یک تلفن هوشمند با صفحه نمایشی بسیار بزرگ را به بازار عرضه نمود باز می گردد به سه ماهه ی اول ۲۰۱۴ که طی آن اکسپریا T2 Ultra معرفی گردید و از نمایشگری ۶ اینچی بهره مند بود.

از نظر ابعاد اکسپریا Z Ultra بزرگترین موبایلی است که کمپانی ژاپنی مورد بحث تا به امروز معرفی کرده و در آن از نمایشگری ۶.۴ اینچی استفاده شده بود. ناگفته نماند که هنوز مشخص نیست موبایل جدید سونی ادامه دهنده ی راه دو اسمارت فون پیش تر اشاره شده خواهد بود یا این شرکت برای آن رویاهایی جدید را در سر دارد.

مدل Z Ultra در اصل نسخه ای بزرگتر شده از اکسپریا Z بود و از همین رو این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد معرفی اکسپریا Z4 Ultra با مشخصات فنی مشابه پرچمدار آتی شرکت یاد شده، یعنی اکسپریا Z4 باشیم. در شایعات پیش تر منتشر گشته آمده است که اکسپریا Z4 با نمایشگری QHD و به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه ی رم آماده ی عرضه به بازار خواهد شد.

البته این موضوع را هم نباید از خاطر برد که اکسپریا T2 Ultra در زمان خودش با مشخصات فنی در حد یک میان رده ارائه گشت و بر همین اساس احتمال ارائه Z4 Ultra به عنوان یک فبلت متوسط نیز مطرح خواهد بود.

پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۵ تقاضا برای فبلت ها بیش از سال های قبل باشد و تمایل کاربران نیز برای خرید آنها زیادتر گردد؛ مسلماً سونی نیز بی میل نیست تا سهمی از این بازار ارزشمند را به خود اختصاص دهد.

قبلاً هم شایعاتی در رابطه با فبلت جدید کمپانی ژاپنی انتشار یافته بودند و اکنون گزارش جدید Digitimes به نوعی بیانگر جدی تر شدن اخبار در این زمینه محسوب می گردد، لذا دیر یا زود باید منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری راجع به موبایل مورد اشاره در رسانه ها بازتاب پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • z ultra
    z ultra | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من که لحظه شماری میکنم تا ببینمش. خودم زد اولترا دارم. حاضر نیستم هیچ گوشی به جز اولترای سونی بگیرم مگه اینکه نسخه ی جدیدش بیا.
    وقتی میخواستم این گوشی رو بگیرم دوربینش اصلا واسم مهم نبود و نیست درضمن دوربین جلوش خیلی از نیازهامو برطرف میکنه.
    به اونایی که تا حالا این گوشی رو تو دستشون نگرفتن پیشنهاد میکنم واسه یک بار بگیرن و باهاش کار کنن تا ببینن چه جیگریه.
    سونی ایده ال ترین کمپانی هست که تاحالا دیدم.
    البته امیدوارم توی این گوشی شاهد حسگر اثر انگشت هم باشیم

  • Moazez
    Moazez | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    فوق العادست. احتمالا این فبلت ساختش به فاکسکان محول میشه

  • YotaByte
    YotaByte | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    فبلت مثبت
    تبلت منفی

  • erfaan
    erfaan | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    زد الترا نسخه بزرگ شده زد وان بود ..

    • BOZORG#
      BOZORG# | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

      اتفاقا زمین تا اسمان تفاوت داشتن.
      زی 1 دوربینش 20.7 بود زی الترا 8 بدون فلاش
      زی 1 اسپیکراش قوی تر و استریو بودن ولی زی الترا ضعیف و مونو
      زی 1 صفحه نمایشش زاویه افتضاحی داشت و رنگهارو بد نمایش میداد ولی زی الترا ips بود و فوق العاده صفحه بشاشی داشت.
      فریم هاشونم متفاوت ساخته شده بودن. ساختار مهندسی شون تفاوت داشت.

  • عیسی
    عیسی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    فبلتو به تبلت ترجیح می دم

مطالب پیشنهادی