ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در واچ فیس Motion ساعت اپل جزئیاتی شگفت انگیز وجود دارد

واچ فیس “Motion” که زمان را با پس زمینه ای پویا از پروانه ها، عروس های دریای شناور و گلی در حال شکفتن به نمایش در می آورد یکی از قابلیت های ساعت هوشمند اپل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

واچ فیس “Motion” که زمان را با پس زمینه ای پویا از پروانه ها، عروس های دریای شناور و گلی در حال شکفتن به نمایش در می آورد یکی از قابلیت های ساعت هوشمند اپل است که در مورد آن جزئیاتی شگفت انگیز وجود دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید هر کسی این واچ فیس را نپسندد ولی به باور اهالی کوپرتینو بسیاری از افراد می توانند از جاذبه های آن لذت ببرند، زیرا بر طبق مقاله ای که David Pierce از وب سایت Wired منتشر نموده، تیم طراحی اپل واچ تنها برای پیاده سازی جزئیات همین یک واچ فیس زحمات بسیاری را متحمل شده است.

Alan Dye از تیم مذکور به Wired گفته: “ما قبلاً از تمامی آنچه که در Motion قابل رویت است تصویربرداری کرده ایم”. از گل در حال شکفتن، توسط تکنینک استاپ موشن که بسیار هم عذاب آور به حساب می آید عکاسی شده و در طول ۲۸۵ ساعت ۲۴.۰۰۰ تصویر از آن ثبت گشته.

برای عروس دریایی، خود کمپانی آکواریمی را در استودیوی تیم طراحی قرار داده و سپس توسط یک دوربین اسلوموشن Phantom ویدئوهایی 4K با نرخ ۳۰۰ فریم بر ثانیه تهیه شده؛ اینکار در حالی صورت پذیرفته که طراحان می دانستند محصول آنها نمایشگری با رزلوشن ۳۱۲ در ۳۹۰ پیکسل دارد.

با وجود اینکه نقد و بررسی های منتشر شده از جانب منابع مختلف حاکی از آن هستند که اپل واچ هنوز گجتی تمام عیار و کامل نیست، گزارشی که Wierd منتشر نموده بیانگر این است که کمپانی ساکن کوپرتینو و تیم طراحی اش تا چه حد به ساده ترین مسائل اهمیت داده اند.

Dye می گوید: “هیچ انسانی نمی تواند جزئیات موجود در Motion را به صورت کامل ببیند ولی بی نقص بودن آن برای ما اهمیت داشته است”.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Alireza2000
    Alireza2000 | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    دمش گرم!!!!!!!!!

  • (رضا پناه)
    (رضا پناه) | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    اگر اپل ،اپل شد ، دقيقا توجه به كوچكترين جزئيات است . تفاوت اپل با ديگر شركتها دقيقا همينه . و اين باعث ميشه من به عنوان كاربر اپل از محصولي كه استفاده مي كنم مطمانم به تمام جزئيات نگاه شده و من اون محصول رو باديدي ديگه نگاه مي كنم !!! حتي سر ويژگي مثل اين !!

    • (رضا پناه)
      (رضا پناه) | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

      بدون شرح ...

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    همین کوچک ترین جزیات تشکیل بهترین تجربه کاربری رو داده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی