ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Enlight؛ ویرایشگر تصویری همه فن حریف برای آیفون و آیپد

اپلیکیشن های ویرایش تصویر فراوانند، اما تعداد کمی از آنها از لحاظ امکانات کامل محسوب می شوند. Enlight ویرایشگر عکس جدید استودیوی Lightricks با قابلیت های فراوانی که در خود گنجانده، ضمن این که شما را از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

اپلیکیشن های ویرایش تصویر فراوانند، اما تعداد کمی از آنها از لحاظ امکانات کامل محسوب می شوند. Enlight ویرایشگر عکس جدید استودیوی Lightricks با قابلیت های فراوانی که در خود گنجانده، ضمن این که شما را از مراجعه به اپ های دیگر بی نیاز کرده، با نرم افزارهای حرفه ای رایانه ای هم رقابت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با توجه به امکانات کم نظیر انلایت، می توان دریافت که چرا iOS بهترین پلتفرم موبایل برای ویرایش تصاویر است. رابط کاربری زیبای انلایت، برای صفحات لمسی آیفون و آیپد بهینه سازی شده تا برای ویرایش با انگشتان مشکلی نداشته باشید. ابزارهای ویرایشی انلایت واقعا عالی اند و تقریبا به همه چیز در آن تسلط دارید.

برای تنظیم نور، رنگ و جزئیات، ابزارهای مختلفی در نظر گرفته شده که عمدتا به صورت دستی و از طریق دستکاری منحنی ها قابل تنظیمند. فیلترها در انلایت به دو دسته Analog و Duo تقسیم بندی شده اند.

به غیر از فیلترهای معمولی، می توانید با ترکیب دو گردینت رنگی یا اضافه سازی افکت نورپردازی، فیلترهایتان را شخصی سازی کنید.

ezgif.com-gif-maker

برای ساخت تصاویر سیاه و سفید نیز با الگوگیری از تکنیک های تاریک خانه عکاسان، تنظیمات فراوانی در نظر گرفته شده. پس از سیاه و سفید کردن، می توان با لمس تصویر، افکت های دانه دانه کننده و محوکننده را هم به آن اضافه کرد.

با انلایت می توانید متن را به تصویر وارد یا به طور ساده با قلم رویش نقاشی بکشید. انواع قاب و کادر را هم برای گذاشتن متن در تصویر پیدا خواهید کرد. ابزارهای Photo Mixing انلایت نیز به شما اجازه می دهد تا با کمک دبل اکسپوژر، تصاویر را با یکدیگر ممزوج نمایید.

Enlight 2

از سایر امکانات این اپ فوق العاده می توان به ابزارهای تصحیح کننده عکس (کاهش نویز یا شفاف کردن قسمت های مات)، افکت های منحصر به فردی همچون پُف کننده یا جمع کننده اشیاء، منحنی های چند کاناله برای تسلط بر تونالیته تصویر، ذخیره خودکار پروژه ها هنگام کار، تعیین کیفیت فایل خروجی و اشتراک مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام اشاره کرد.

انلایت بدون شک یکی از کامل ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویری است که تاکنون برای پلتفرم موبایل عرضه شده و برای امتحان امکاناتش، قیمت 3.99 دلاری آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

Enlight

Enlight

سازنده: .Lightricks Ltd قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 97.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • آرين
    آرين | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    با ipad كار نمي كنه تصحيح كنيد فقط براي iphone هست

  • homan mi
    homan mi | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    فقط حیف که free نیست:d

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی