ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نتایج بنچمارک پردازنده گرافیکی موبایل های Xperia Z4 و LG G4

هنوز دو پرچمدار مهم امسال یعنی G4 الجی و Xperia Z4 سونی معرفی نشده اند و بسیاری بی صبرانه انتظار رونمایی آنها را می کشند. در ماه های اخیر نیز اطلاعات و بعضا تصاویر متعددی از هر دوی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

هنوز دو پرچمدار مهم امسال یعنی G4 الجی و Xperia Z4 سونی معرفی نشده اند و بسیاری بی صبرانه انتظار رونمایی آنها را می کشند. در ماه های اخیر نیز اطلاعات و بعضا تصاویر متعددی از هر دوی این تلفن های هوشمند در فضای مجازی منتشر شد و کمپانی الجی نیز همانطور که در جریانید اخیرا دعوت نامه های مربوط به مراسم رونمایی پرچمدار تازه اش را ارسال نموده.

حالا لیستی متشکل از 20 تلفن هوشمند برتر منتشر شده که براساس نتایج بنچمارک GFXBench Manhattan 3.1 تهیه گردیده و اسامی این دو محصول نیز در آن مشاهده می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تست به گونه ای طراحی شده که نشان می دهد پردازنده گرافیکی دستگاه مورد آزمایش در یک بازه زمانی مشخص چه تعداد فریم را می تواند پردازش کند. براین اساس، موبایل (Xperia Z4 (E6553 از پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد و موفق شد که 1115 فریم را با نرخ 18 فریم بر ثانیه پردازش کند.

همچنین تلفن هوشمند G4 (با شماره مدل F500x, H815) نیز که از پردازنده Adreno 418 بهره می برد توانست 348 فریم را با نرخ 5.6 فریم بر ثانیه پردازش کند.

اطلاعات به دست آمده از بنچمارک مذکور همچنین نشان می دهد که تلفن هوشمند Xperia Z4 مجهز به یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 810 است، در حالی که محصول الجی از یک چیپست شش هسته ای اسنپدراگون 808 بهره می برد.

nyc

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Payam
    Payam | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    اين بنچمارك تو بازياي گرافيكي شديد ممكنه خودشو نشون بده در حاليكه در لحظه لحظه استفاده از يك گوشي رزولوشن اسكرين هست كه به كار مياد...جاييكه همه دارن از صفحه QHD استفاده ميكنن يكي full HD استفاده ميكنه همين ميشه كه همه ميان اينجا مينويسن اووووففف سوني داره همرو ميخوره...

  • علی
    علی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    اقایون داداشام
    یکم فکر کنید آخه میشه g3 قویتر از g4 باشه؟
    خودم شخصا تست رو مردود اعلام میکنم(مثلا من کی ام ). :))

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

      درود

      اگر بر حسب چیپ گرافیکی نوشته شده در تصویر، نتیجه گیری کنیم
      ممکن میشه


      ولی هنوز دقیقا چیپست G4 مشخص نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی