ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محمود واعظی
تکنولوژی

وزیر ارتباطات به دیجیاتو: دوبرابر شدن پهنای باند کشور به معنای دوبرابر شدن سرعت اینترنت کاربران نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با دیجیاتو، به سوالاتی در مورد افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت، مذاکره با غول های فناوری و فیلترینگ هوشمند پاسخ داد. محمود واعظی درباره برنامه های ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با دیجیاتو، به سوالاتی در مورد افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت، مذاکره با غول های فناوری و فیلترینگ هوشمند پاسخ داد.

محمود واعظی درباره برنامه های این وزارتخانه در ارتباط با دو برابر کردن پهنای باند کشور گفت: ابتدا در نظر داشته باشید دو برابر شدن پهنای باند به معنای دو برابر شدن سرعت کاربران نخواهد بود، هرچند که پروژه هایی را در وزارت ارتباطات برای توسعه پهنای باند بین الملل دنبال می کنیم تا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

وی اضافه کرد: در پروژه تدبیر که این هفته برنده مناقصه آن معرفی می شود، کنسرسیوم برنده در کنار زیرساخت قرار می گیرد و پهنای باند بین الملل را به کشور وارد خواهد کرد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در این مناقصه 6 کنسرسیوم متشکل از شرکت های داخلی و خارجی شرکت دارند که امیدواریم گروهی که مسئول پروژه می شود، سریعا بتواند مقدمات کار را فراهم نماید.

محمود واعظی پس از چند سال در اختیار داشتن مسئولیت شرکت مخابرات ایران در زمان جنگ به وزارت امور خارجه رفت و سال ها در دستگاه دیپلماسی کشور حضور داشت و هم اکنون نماینده ویژه رئیس جمهور در ارتباطات ایران با برخی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عراق و آذربایجان است.

با در نظر داشتن همین مساله از وزارت ارتباطات انتظار می رود تا رابطه گسترده ای را با شرکت های بزرگ فناوری دنیا شکل دهد و برخی از شایعات حکایت از آن دارند که بر اساس مذاکرات صورت گرفته، بعضی از این شرکت ها قرار است به زودی وارد ایران شوند. وی در این خصوص اظهار کرد: باید بگذارید کارها انجام گیرد و بعدا اطلاع رسانی کنیم. یک سری شایعات مطرح شده ولی وظیفه من پاسخگویی به این شایعات نیست.

محمود واعظی در مورد روند کاری فیلترینگ هوشمند به دیجیاتو اعلام کرد: این  پروژه سه فاز دارد که تا کنون بخش اول آن به سرانجام رسیده و ما از مرحله اول آن رضایت کافی را داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اینکه «آیا در 6 ماهه دوم سال، وایبر و برنامه های مشابه مسدود می شوند»، گفت: هیچ برنامه ای برای این کار نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • kaveh
    kaveh | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    هیچی دیگه از فردا این اتوبانارو پر سرعتگیر کنید بعدشم بگید از پهنای باند عبور کنید نه از طول باند اینطوری کلا به مقصد هم نمیرسین !
    بسیار مصاحبه پر محتوایی بود ! این همه سال ! چه سرعتی اونم تو این ۱۰ سال ! آفرین . زنده باد ! تو رو خدا این پل عابرا هم چیز خوبین بیاین از روی باند ها از رو پل رد بشین اینطوری هزینشم کمتره !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی