ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ موبایل و حضور پروژه اسپارتان

از زمان عرضه اولین پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل های ویندوزی دو ماه می گذرد؛ حال خبر رسیده که امروز غول نرم افزاری قصد ارائه پیش نمایش بعدی خود برای موبایل های سری لومیا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

از زمان عرضه اولین پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل های ویندوزی دو ماه می گذرد؛ حال خبر رسیده که امروز غول نرم افزاری قصد ارائه پیش نمایش بعدی خود برای موبایل های سری لومیا را دارد.

در حالی که پیش نمایش اولیه صرفا تعداد بسیار محدودی از موبایل ها را پشتیبانی می کرد، اما نسخه ای که امروز در دست انتشار قرار گرفته، می آید تا طعم ویندوز ۱۰ را به صاحبان بیشتر موبایل های لومیا بچشاند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت در نسخه جدید خود، اپلیکیشن های بسیاری را بروز رسانی کرده، اپ های ایمیل، تقویم، تلفن، پیام ها، people و نقشه از جمله اپلیکیشن هایی هستند که دستخوش تغییرات جالبی گشته اند. همانگونه که اطلاع دارید، اپ تقویم و ایمیل، همان اپلیکیشن های فراگیری هستند که بر روی تمام پلتفرم ها به شکل یکسان نمایش داده خواهند شد.

اما خبر خوب برای طرفداران ویندوزفون اینکه نسخه جدید، شامل مرورگر اسپارتان نیز می گردد، هرچند که Internet Explorer نیز همچنان حضوری مستمر دارد. Gabe Aul در این خصوص می گوید: «اینترنت اکسپلورر از موتور رندرینگ جدید ما استفاده کرده و عملکردی بی نظیر در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت هایی نظیر Reading View و Reading List نیز حالا به آن اضافه گشته اند.»

عجیب اینجاست که پروژه اسپارتان، هنوز به عنوان مرورگر اصلی و پیشفرض در این نسخه قرار داده نشده اما شانه به شانه ی IE11 در کنار کاربران، آنها را همراهی خواهد نمود. Spartan همچنین از رابط کاربری جدیدی نیز برای آدرس بار خود استفاده می کند که هنوز کاربران نظر نهایی خود را در خصوصش اعلام نکرده اند؛ برخی دوستش دارند و بعضی نیز آن را جالب نمی دانند.

به زودی نسخه پیش نمایش جدید نیز عرضه خواهد شد و در دیجیاتو، اخبار تکمیلی در خصوص آن را برایتان قرار خواهیم داد؛ لازم به ذکر است که نسخه های پیش نمایش دارای باگ هایی نیز هستند اما اگر تمایل دارید آنها را امتحان کرده و با فضای ویندوز ۱۰ برای موبایل ها آشنا گردید، به ویندوز اینسایدر مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ali
    ali | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    بابا مایکروسافت میخواد یه سیستم عامل مستقل بیاره هیچوقت نمیاد اینکارو کنه که برنامه های اندروید تو وینفون خونده بشه
    ولی باید این خلل نبودن بعضی برنامه هارو رفع کنه
    که همچی بیکارم نبوده تو این زمینه
    در کل به وینفون عشق میورزم

  • رضا
    رضا | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    داخل اینسایدر ک میشم دو تا گزینه داره من تکنیکال پریویو فست رو زدم ک زود زود اپدیت میده مشکلی ک نداره؟؟؟
    لومیا 520

  • ali
    ali | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    من روی لومیا 520 نصب کردم تقریبا بدون مشکل کار می کنه عالی شده من خیلی نظرمو جلب کرد کلا برنامه ایمیل و خیلی از برنامه های دیگه از جمله محیط خود ویندوزفون هم خیلی تغییر کرده من خودم بعد از آپدیت یکم گیج شدم ولی زود بهش عادت کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی