ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعرفه تلفن ثابت افزایش می یابد

در فروردین ماه هر سال، بحث تغییر تعرفه خدمات و امکانات در بخش های مختلف بر سر زبان ها می افتد و پس از اعلام برخی از اخبار و شایعات، بعضی از آنها محقق شده ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

در فروردین ماه هر سال، بحث تغییر تعرفه خدمات و امکانات در بخش های مختلف بر سر زبان ها می افتد و پس از اعلام برخی از اخبار و شایعات، بعضی از آنها محقق شده و افزایش نرخ صورت می پذیرد.

سال گذشته پس از به ثمر رسیدن طرح «هم کد»که در آن کدهای شهرهای هر استان یکسان شد، زمزمه تغییر تعرفه های تلفن ثابت توسط مدیران مخابرات و وزیر ارتباطات بیان گردید.

به نظر می رسد این تغییر تعرفه ها عاقبت امسال صوررت پذیرد. معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری، درباره تغییرات احتمالی نرخ های مخابراتی در سال 94 اظهار کرد: تعرفه تلفن همراه اصلا کشش تغییر ندارد و فقط تغییر نرخ تلفن ثابت مطرح است.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

صادق عباسی شاهکوه اعلام کرد:‌ تغییر تعرفه‌ های تلفن ثابت نیز به صورت یکنواخت نخواهد بود و نرخ در تمام بخش‌ ها افزایش نمی یابد، بلکه نقاط ضعفی در تعرفه فعلی طرح هم‌ کد وجود دارد که باید آنها را اصلاح نمود.

وی توضیح داد: هم‌ اکنون تعرفه تماس های تلفن ثابت داخل استانی (دقیقه ای 30 ریال) ارزان است و احتمال تغییر در این نرخ به همراه آبونمان وجود دارد، اما بعید می دانم تغییری در تعرفه مکالمه تلفن ثابت با موبایل و همچنین تماس بین استانی رخ دهد.

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی اظهار داشت: مخابرات عنوان می کند که با اجرای طرح هم‌ کد سازی استانی، تلفن ثابت به میزان 10 درصد کاهش درآمد داشته است.

گفتنی است، هفته پیش نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس خبری نوروزی خود، از ارائه گزارش اسفندماه، کمیته بررسی تعرفه های مخابرات خبر داد و گفت: این کمیته، فروردین‌ ماه نیز گزارش نهایی خود را ارائه خواهد کرد که براساس آن تعرفه‌ های تلفن ثابت برای سال ۹۴ تصویب خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمدکریمی
    محمدکریمی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    قران

  • homan mi
    homan mi | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    دستتون درد نكنه ممنون از لطفي كه كردين

  • genius
    genius | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    این جناب واعظی انگار همیشه از افعال معکوس بهره میبرن تو فرمایشاتشون!!ایشون همیشه بحث ارزانسازی و کیفی سازی انواع ارتباطات رو مطرح میکنن اما در عمل برعکس انجام میدن!

  • amir
    amir | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    زنا اینقدر حرف میزنن بازم ضررده هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی