ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصاویر و جزئیات تازه از تلفن هوشمند LG G4

بالاخره CES و MWC نیز به پایان رسید و در این میان حرفی از پرچمدار الجی به میان نیامد. این شرکت کره ای در اثنای نمایشگاه CES تلفن هوشمند G Flex 2 را معرفی کرد اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۳

بالاخره CES و MWC نیز به پایان رسید و در این میان حرفی از پرچمدار الجی به میان نیامد. این شرکت کره ای در اثنای نمایشگاه CES تلفن هوشمند G Flex 2 را معرفی کرد اما موبایلی که بسیاری بی صبرانه منتظر آمدنش بودند در هیچکدام از این رویدادها دیده نشد.

بسیاری تصور می کردند که الجی تغییراتی را در زمانبندی معرفی محصولش ایجاد کرده و برخی هم اعتقاد داشتند که این شرکت منتظر آرام شدن جنجال خبری پس از معرفی One M9، Galaxy S6 و S6 edge است و به همین خاطر رونمایی از پرچمدارش را به تاخیر انداخته و باید بگوییم که دقیقا علت همین مساله بوده است.

الجی اعلام کرد که در تاریخ 28 آوریل مراسمی را برای رونمایی رسمی G4 برگزار خواهد کرد و از آن زمان تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد این پرچمدار لو رفت.

در روزهای اخیر این شرکت پوستر جدیدی را در مورد G4 منتشر کرد که یک کاور چرمی و لنز f/1.8 را نشان می داد و در کنار آن دکمه های پشتی، فلاش و فوکوس خودکار لیزری هم دیده می شد که تلفن هوشمند G3 را در ذهن تداعی می کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا فردی اعلام کرده که با کمی زیر و رو کردن سایت این شرکت، لینکی را پیدا کرده که علاوه بر تصاویر G4 کلیه مشخصات آن را هم در خود دارد (هرچند که در از زمان اعلام این خبر، صفحه مذکور از سایت الجی حذف شد). اطلاعات و تصاویر به قدری کامل هستند که نمی توان آنها را باور نکرد.

آنچه در تصاویر دیده می شود یک تلفن هوشمند با کاور پشتی چرمی است. رابط کاربری LG UX 4.0 امکان دیگری است که ظاهرا برای این محصول در نظر گرفته شده.

در مورد صفحه نمایش این تلفن هوشمند هم باید بگوییم که ظاهرا این کمپانی کره ای قصد ندارد نمایشگرهای 5.5 اینچی quad-HD را کنار بگذارد، البته لازم است اضافه نماییم که پنل دستگاه به میزان قابل توجهی بروز رسانی شده و با موبایل G3  فرق دارد.

علاوه بر این، آنطور که در تصاویر مشخص است یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 در قسمت پشت بدنه خودنمایی می کند که طبق ادعای کمپانی سازنده به خاطر بهره گیری از فوکوس لیزری خودکار سریع ترین عملکرد را در میان رقبای خود خواهد داشت.

یک عدد باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی دیگر امکانات این تلفن همراه با قطر 8.9 میلی متر را تشکیل می دهند.

با کمی کنکاش در امکانات تصویری این تلفن هوشمند متوجه نرم افزار دوربین آن می شویم که الجی از زمان ارائه G2 مشغول بهینه سازی اش بوده است.

این موبایل به همراه آبنبات چوبی اندروید ارائه می شود و به همین دلیل به نظر می رسد که امکانات تصویربرداری بیشتری را در قیاس با نسخه های پیشین خود در اختیار کاربرانش قرار دهد که از آن جمله می توان به پشتیبانی از تصاویر RAW، «افکت دنباله نور» که شاتر را برای مدت زمان بیشتری باز نگه می دارد تا در زمان تاریکی هوا نور بیشتری را دریافت کند.

همچنین یک حسگر رنگی جدید هم برای دوربین این دستگاه در نظر گرفته شده که نور را با دقت بیشتری اسکن کرده و باعث می شود که تصاویر جزئیات بیشتری را در خود داشته باشند.

در ادامه توجه شما را به تصاویر لو رفته از این محصول جلب می نماییم.

lg-g4-leak-1

lg-g4-leak-2

lg-g4-leak-5

lg-g4-leak-6

lg-g4-leak-7

lg-g4-leak-9to5-1

lg-g4-leak-9to5-2.1

lg-g4-leak-9to5-2

lg-g4-leak-9to5-3

lg-g4-leak-9to5-4

lg-g4-leak-9to5-5

lg-g4-leak-9to5-6

lg-g4-leak-9to5-7

lg-g4-leak-9to5-8

lg-g4-leak-9to5-9

lg-g4-leak-9to5-10

lg-g4-leak-9to5-11 (1)

lg-g4-leak-9to5-12 (1)

lg-g4-leak-9to5-13 lg-g4-leak-9to5-16 lg-g4-leak-9to5-17 lg-g4-leak-9to5-18 lg-g4-leak-9to5-19 lg-g4-leak-9to5-20 lg-g4-leak-9to5-21 lg-g4-leak-9to5-22 lg-g4-leak-9to5-23 lg-g4-leak-9to5-24jhci

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    اینکه واس g3 هستش...

  • شاهین
    شاهین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    اینکه واس g3 هستش...

  • محمود
    محمود | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    با سلام دوستان من از اینترنت دوستم استفاده کردم این پیامو دارم میدم من یه گوشی دارم کمی بعد ازمرگ دقیانوس ساخته شده ایسنچیزایی را که می فرمایید نمی دونم چین پول ندارم بخرم خیر سراغ ندارین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی