ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد بلوتوثی برای تایپ آسان با iPhone 6 Plus

تلفن همراه iPhone 6 Plus برای آنهایی طراحی شد که از تبلت های خود کمتر استفاده می کنند. همانطور که می دانید نمایشگر آیپد مینی در حدود 2 اینچ از این محصول بزرگ تر است و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تلفن همراه iPhone 6 Plus برای آنهایی طراحی شد که از تبلت های خود کمتر استفاده می کنند. همانطور که می دانید نمایشگر آیپد مینی در حدود 2 اینچ از این محصول بزرگ تر است و به همین دلیل راحت تر می شود با آن کار کرد، اما همین بزرگ تر بودن باعث می شود که حمل دستگاه نسبت به آن دشوارتر باشد.

اگر در طول روز زیاد پیام ارسال می کنید یا اینکه با اسناد متنی و ایمیل های فراوانی سر و کار دارید، بهترین انتخاب برای شما در میان مدل های مختلف آیفون نوع iPhone 6 Plus با نمایشگر 5.5 اینچی اش است.

این روزها کیبوردهای بلوتوثی زیادی به بازار عرضه می شوند که می توان از آنها در کنار تلفن های همراه استفاده نمود اما در این میان شمار معدودی قابلیت حمل آسان مانند اسمارت فون ها را دارند.

اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای استفاده روزانه هستید بهتر است نگاهی به Bluetooth keyboard بیاندازید که می تواند در نقش یک قاب محافظ خوب نیز برای آیفون شما ظاهر شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این قاب محافظ فوق باریک علاوه بر کیبورد، یک پایه هم هست و به راحتی می توانید موبایل خود را روی آن قرار داده و امور تایپی تان را انجام دهید. اتصال دستگاه به موبایل به صورت برعکس هم امکان پذیر است؛ بدان معنا که می توان نمایشگر را به سمت بیرون تنظیم کرد.

این کیبورد باتری قابل شارژ مخصوص به خود را دارد و به قیمت 48 دلار به فروش می رسد. البته پس از اتصال آن به iPhone 6 Plus، قطر بدنه تا حدودی زیاد می شود اما اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به حمل کردن تبلت ندارند، می توانید از این موضوع، در ازای راحتی بیشتر در حین تایپ چشم پوشی نمایید.

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard (1)

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard (2)

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard (3)

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard (4)

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    خب وقتی آیفون 6+ صفحه به اون بزرگی داره! چرا باید یه کیبورد جانبی بزرگ حمل کنیم همراهش؟؟!
    من یکی اگه 6+ گرفتم عمرا همچین چیزیو کنارش بگیرم! خب یه نفر به جای این میگه ازین دسته بازیا میگیره که گوشی بهش وصل میشه خیلی هم بهتره وقتی خونه ای میشینی راحت بازی میکنی اونم با 6+ جووون :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی