ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکامل سری Galaxy S را در ویدئوی جدید سامسونگ تماشا کنید

سامسونگ امروز ویدئویی را منتشر کرد که سیر تکامل موبایل های پرچمدار سری گلکسی S را به نمایش می کشد؛ از گلکسی S اولیه گرفته تا محصولات امسال که به شماره ی ۶ رسیده اند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سامسونگ امروز ویدئویی را منتشر کرد که سیر تکامل موبایل های پرچمدار سری گلکسی S را به نمایش می کشد؛ از گلکسی S اولیه گرفته تا محصولات امسال که به شماره ی ۶ رسیده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا هم مروری بر روی سیر رشد موبایل های پرچمدار سامسونگ از سال ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۵ داشته باشیم و هم مشخصات آنها را مرور نماییم.

همانگونه که بعضی از شما به خاطر دارید، سامسونگ گلکسی اس در نیمه اول سال ۲۰۱۰ رونمایی شد. این موبایل از نمایشگری ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می برد و کره ای ها پردازنده ای تک هسته و ۱ گیگاهرتز بر روی آن قرار داده بودند. محصولی که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد مشخصات کامل یک پرچمدار را داشت اما حال دیگر چنین دستگاهی را صرفا می توان مویایلی اقتصادی دانست.

در سال ۲۰۱۱ گلکسی اس ۲ با پردازنده ای دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز از راه رسید؛ صفحه نمایش هم اندکی عریض تر شده و به ۴.۳ اینچ رسیده بود، این در حالیست که تعداد پیکسل های این نمایشگر بیشتر نشد و به همان میزان سال گذشته باقی ماند.

از سال ۲۰۱۲ می توان به عنوان یکی از پرسودترین سالهای مالی بخش موبایل کمپانی سامسونگ نام برد؛ سری گلکسی اس در نسخه سوم خود تکاملی بسیار قابل قبول یافت و به پردازنده ای ۴ هسته ای به همراه نمایشگر ۴.۸ اینچی با رزولوشن HD مجهز شد و مورد استقبال ویژه طرفداران اندروید قرار گرفت.

نوبت به گلکسی اس ۴ در سال ۲۰۱۳ رسید، این موبایل اولین تجربه سامسونگ و نمایشگرهای Full HD بود؛ اندازه این نمایشگر نیز به ۵ اینچ رسید.

پرچمدار سال گذشته سامسونگ نیز گلکسی اس ۵ نام داشت که نمایشگرش اندکی عریض تر و به ۵.۱ اینچ رسید و از همان رزولوشن Full HD نیز بهره می برد. این محصول مجهز به بدنه ای مقاوم در برابر مایعات و گرد و غبار شده بود و همینطور سامسونگ برای اولین بار تصمیم گرفت تا از اسکنر اثر انگشت و همینطور سنسور تشخیص میزان ضربان قلب در آن بهره گیرد.

در نهایت اما به سال جاری و پرچمداران تازه ی سامسونگ می رسیم؛ گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج هر دو از یک سخت افزار بهره می برند و تنها تفاوتشان نیز لبه های خمیده نسخه اج است. اندازه نمایشگر آنها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته ولی رزولوشن به Quad HD رسیده است. از پردازنده های اگزینوس ۸ هسته ای در آنها استفاده شده و سه گیگابایت رم نیز به شما این امکان را می دهند که کارهای مختلفی را بدون کاهش سرعت در آن به شکل همزمان انجام دهید.

اگرچه کهکشانی های جدید از  کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند اما سامسونگ آنها را در نسخه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش می رساند. از همه مهم تر اینکه جنس بدنه پرچمداران امسال از پلاستیک نیست و از مواد مرغوبی نظیر شیشه و فلز در ساختشان استفاده شده.

از شما دعوت می کنیم ویدیوی جدید سامسونگ را با عنوان «تاریخچه سری گلکسی اس» مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Sam7
    Sam7 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    من که امسال میخوام گوشیم رو عوض کنم یا اس 7 اج یا نوت 6 فعلا که از مشخصات اج خوشم اومد ولی امید به نوت دارم که بهترین گوشی امسال سامسونگ بشه به امید پیروزی?

  • حامد
    حامد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

    چقدر زود پیر شدیم یادش بخیر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی