ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت اکس باکس وان در انگلستان کاهش یافت

کاهش قیمت کنسول ها در مناطق مختلف جهان، تاثیر مستقیمی روی بهایی دارد که ما در نهایت می پردازیم و این بار مایکروسافت پس از کاهش قیمت 50 دلاری کنسول اش در آمریکا، قرار است ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

کاهش قیمت کنسول ها در مناطق مختلف جهان، تاثیر مستقیمی روی بهایی دارد که ما در نهایت می پردازیم و این بار مایکروسافت پس از کاهش قیمت 50 دلاری کنسول اش در آمریکا، قرار است اکس باکس وان را به قیمت 299.99 پوند به فروش برساند.

مایکروسافت به طرز عجیبی در پی پلی استیشن 4 است و می خواهد هر جور که شده خودش را به اصلی ترین و یا شاید تنها رقیب خود برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت اصلی کنسول در انگلستان 329.99 پوند بوده که حالا خریداران در این کشور می توانند کنسول را با قیمت 299.99 پوند تهیه کنند و از تخفیف 30 پوندی لذت ببرند. هنوز مشخص نیست که این کاهش قیمت دائمی است یا موقت اما سیاست مایکروسافت در این باره مشابه سیاست شان در بازار آمریکای شمالی است.

به این معنی که تخفیف مورد نظر تا اطلاع ثانوی روی محصول خواهد بود و قرار نیست فعلا برداشته شود.

یکی از سخنگویان شرکت به یوروگیمر گفت: "این تخفیف فقط برای انگلستان است و به طرفدارانی که مایل اند اکس باکس وان را پیش از عرضه بازی های مورد انتظار سال 2015 مثل The Witcher 3: Wild Hunt، بتمن: آرکام نایت و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در کنار انحصاری های اکس باکس مثل Rise of the Tomb Raider، هیلو 5: گاردینز و فورتزا موتوراسپورت 6 بخرند، بهایی عالی ارائه می دهد."

این چهارمین باری است که قیمت اکس باکس وان کاهش پیدا می کند. ابتدا کنسول در نوامبر 2013 با قیمت 429.99 پوند به همراه کینکت و نسخه رایگان فیفا 14 عرضه می شد.

پس از کریسمس و حین عرضه Titanfall، قیمت کنسول به 399.99 پوند رسید و پس از حذف کینکت هم بهای کنسول مایکروسافت 349.99 پوند شد.

سپتامبر سال گذشته و همزمان با عرضه Sunset Overdrive، فورتزا هورایزن 2 و Halo: The Master Chief Collection، کنسول با قیمت 329.99 پوند فروخته می شد.

اما پلی استیشن 4 از همان ابتدا قیمتی معادل 349.99 پوند داشت و هم اکنون هم با همان قیمت در دسترس کاربران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام
    الان قیمت اکس باکس وان در امریکا چقدر است؟؟؟ باتشکر

  • سجاد
    سجاد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

    عه عه. عکس که مال xbox 360 هست.
    تزئینیه حتما :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی