ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی تلفن هوشمند Galaxy A8 سامسونگ منتشر شد [شایعه]

براساس شایعه جدیدی که از سوی Sammobile منتشر شده، سامسونگ خود را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید با نام Galaxy A8 (شماره مدل SM-A800F) آماده می کند و همچون سه موبایل قبلی سری A  این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

براساس شایعه جدیدی که از سوی Sammobile منتشر شده، سامسونگ خود را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید با نام Galaxy A8 (شماره مدل SM-A800F) آماده می کند و همچون سه موبایل قبلی سری A  این شرکت، انتظار می رود که محصول جدید دارای بدنه فلزی باشد.

پیشتر اعلام شده بود که این کمپانی نام های Galaxy A6، Galaxy A8 و Galaxy A9 را به ثبت رسانده اما این نخستین باری است که اطلاعاتی در مورد یکی از آنها منتشر می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

 طبق اعلام منبع خبر، این محصول دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل است و پیش بینی شده که مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 615 با چهار هسته ARM Cortex-A53 و سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز، چهار هسته ARM Cortex-A5 و سرعت کلاک 1.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 405 باشد (که یک تراشه بالاتر از میان رده به شمار می رود).

امکانات ذخیره سازی این موبایل نیز طبق اعلام منبع به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خلاصه می شوند و انرژی مورد نیاز دستگاه هم از طریق یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

طبق شایعات ضخامت این دستگاه برابر با 5.9 میلی متر است و در صورتی که این مساله صحت داشته باشد گلکسی A8 باریک ترین تلفن هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ خواهد بود. ناگفته نماند که در حال حاضر موبایل A7 با قطر بدنه 6.3 میلی متر این عنوان را یدک می کشد.

گفته می شود که یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی هم دیگر امکانات تلفن هوشمند مورد بحث در حوزه تصویربرداری را تشکیل می دهند که برای یک موبایل میان رده بسیار هم خوب است.

طبق ادعای منبع خبر، این محصول همراه با نسخه 5.0.1 اندروید موسوم به آبنبات چوبی ارائه می گردد و هنوز مشخص نیست که آیا رابط کاربری بهینه سازی شده تاچ ویز هم برای آن در نظر گرفته شده یا خیر اما سامسونگ اعلام کرده که این موبایل ممکن است صرفا در بازار چین عرضه گردد، با این حال هنوز هیچ برنامه ای برای این منظور اعلام نشده.

Samsung-Galaxy-A7-8 Samsung-Galaxy-A7-0 Samsung-Galaxy-A7-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فعلا که سامسونگ توی یازار فروش ترکونده

  • mohammad
    mohammad | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    فک کردم از اس 6 به بعد داره خودشو جمع و جور میکنه....باز که میخواد گند بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی