ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی برای هفتمین سال پیاپی عنوان برند برتر بازار جهانی ماشین لباسشوئی را نصیب خود کرد

کمپانی کره ای ال جی همواره در زمینه لوازم خانگی یکی از برندهای پیشتاز بوده و حرف های زیادی را در بازار برای گفتن داشته است. محصولات این غول تکنولوژی برحسب برخورداری از کیفیت و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمپانی کره ای ال جی همواره در زمینه لوازم خانگی یکی از برندهای پیشتاز بوده و حرف های زیادی را در بازار برای گفتن داشته است. محصولات این غول تکنولوژی برحسب برخورداری از کیفیت و کارایی بالا تا کنون موفقیت های متعددی را برای کمپانی سازنده خود رقم زده اند که از جمله آخرین مورد آنها می توان به بدل شدن ال جی به برند برتر بازار جهانی ماشین لباسشوئی آنهم برای هفتمین سال متوالی اشاره کرد.

در همین راستا دفتر روابط عمومی ال جی در تهران بیانیه خبری را برای دیجیاتو ارسال نموده که از شما دعوت به عمل می آوریم آن را مطالعه نمایید.

برای هفتمین سال پیاپی، شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) به خاطر فروش 4/12 درصدی انواع ماشین‌لباسشوئی‌ها به عنوان برند جهانی ماشین لباسشوئی درجه یک در سال 2014 انتخاب شد. ال‌جی با فروش 7/14 درصدی ماشین لباسشوئی‌های درب جلو و قرارگیری در رده اول بازار شدیداً رقابتی آمریکا برای هشت سال، بار دیگر برند برتر جهانی در سال 2014 در فروش ماشین لباسشوئی شد .

موفقیت ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را می‌توان به دلیل تعدادی از پیشرفت‌های نوآورانه در زمینه فناوری لباسشوئی دانست. برای مثال، موتور بدون تسمه (Direct Drive) بدون واسطه به طبلک متصل شده است که کارائی و دوام دستگاه را بالا می‌برد.

فناوری 6 Motion شرکت ال‌جی به همان ظرافت شستشو با دست کمک می‌کند تا آسیبی به لباس‌ها وارد نشود و از بروز چین و چروک جلوگیری شود. نوآوری مهم دیگر تکنولوژی TurboWash™ بوده است که برای کاهش چشمگیر زمان شستشو از قطرات آب فشار بالا استفاده می‌کند.

ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی به خاطر دوام و قابلیت اطمینان شگفت‌انگیزشان از سوی مجلات برجسته و اثر گذار اسپانیا (OCU-Compra Maestra)، ایتالیا (Altroconsumo) و استرالیا (Choice) معرفی شده‌اند. یک مجله برجسته آمریکایی در سال 2014 برای ششمین سال متمادی ماشین‌لباسشوئی‌های ال‌جی را به عنوان مطمئنترین محصول انتخاب کرد. انجمن آلمانی VDE و دیگر سازمان‌های لوازم خانگی ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را برای دوامشان انتخاب کردند.

امسال ال‌جی تصمیم دارد تا با محصولات نوآورانه نظیر اولین ماشین لباسشوئی جهان با قابلیت TWIN Wash™ به پیشتازی خود در صنعت ماشین لباسشوئی خانگی ادامه دهد. این طراحی انقلابی فرد را قادر می‌سازد تا در دو محفظه جداگانه و به صورت همزمان سشتشو را انجام دهد. با یک شوینده کوچک زیرین در فضایی بهینه، زمان شستشو کاهش می‌یابد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی می‌گوید: "شرکت ال‌جی با توسعه دائمی فناوری و طراحی ماشین لباسشوئی نوآورانه، به ویژه فناوری‌های موتور بدون تسمه6 Motion و TurboWash™ قادر بوده است که بر بازار جهانی مسلط شود. ویژگی‌های نوآورانه، کارائی قابل اطمینان و طراحی برجسته همواره نقطه قوت فروش برای لوازم خانگی رده ممتاز ال‌جی بوده‌اند، و به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان نیز با این مسئله موافقند."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Moazez
    Moazez | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    اگه لباسشویی بخوام بخرم ترجیح میدم، بوش یا هیتاچی بخرم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی