ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با P8 Max، موبایل عظیم الجثه هوآوی آشنا شوید

تا به امروز شایعات زیادی شنیده بودیم که هوآوی سخت در تلاش است تا تلفن های هوشمندی متنوع و توانمند را آماده سازی کرده و سپس آنها را به عموم معرفی نماید. مراسم امروز این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۹

تا به امروز شایعات زیادی شنیده بودیم که هوآوی سخت در تلاش است تا تلفن های هوشمندی متنوع و توانمند را آماده سازی کرده و سپس آنها را به عموم معرفی نماید. مراسم امروز این برند چینی در لندن که لحظاتی پیش نیز خاتمه یافت همه ی شایعات پیش تر انتشار یافته را به نوعی تائید نمود.

چینی ها ابتدا پرچمدار خود یعنی موبایل P8‌ را معرفی کردند، بعد اطلاعاتی در مورد P8 Lite که محصولی تقریباً میان رده به حساب می آید ارائه شد و در نهایت مشخص گشت هوآوی یک نسخه ی بزرگ تر از پرچمدار جدیدش با نام P8max را نیز آماده کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

P8max نمایشگری ۶.۸ اینچی و از نوع تمام HD دارد، ضمن اینکه بالا رفتن ابعاد نمایشگر باعث نشده تا ظاهر بدنه ی محصول ناخوشایند گردد و ما با موبایلی عظیم الجثه که تنها ۶.۸۸ میلی متر ضخامت دارد طرف هستیم.

طول عمر باتری و کیفیت دوربین مهم ترین نکات در رابطه با تلفن هوشمند مورد بحث به حساب می آیند؛ هوآوی در نسخه ی بزرگتر پرچمدار خود دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با سنسوری در سطح عکاسی حرفه ای را گنجانده و در قسمت جلویی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی حضور دارد.

P8max باتری اش ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است که به کاربر امکان تماشای ۱۵ ساعت ویدئو و گوش دادن به بیش از ۶۰ ساعت موسیقی را می دهد. از سایر مشخصه های اسمارت فون یاد شده نیز می توان به حافظه ی رم ۳ گیگابایتی، چیپست هشت هسته ای، پشتیبانی از دو سیم کارت بهره مند از ارتباط 4G LTE و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اشاره کرد.

تلفن هوشمند مذکور قرار است در دو نسخه ی استاندارد و پریمیوم راهی بازار گردد که به ترتیب ۵۴۹ و ۶۴۹ یورو قیمت خواهند داشت ضمن اینکه در کنار همه ی موارد ذکر گشته هوآوی تاکید نموده اسمارت فون فوق الذکر  را به شکلی گسترده در ۳۰ بازار مهم دنیا عرضه خواهد نمود.

هنوز برخی از اطلاعات و جزئیات فنی P8max در اختیار رسانه ها قرار نگرفته اند ولی به محض انتشار آنها، شما را در موردشان آگاه خواهیم ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    واقعا نمیدونم چی بگم ،
    ایولا ایولا ، دیجیاتو میشه مطالب عاشقانه هم برای مخاطبینت بزاری که تکمیل بشه بحثای بیموردشون ، ممنون میشم

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /
    آقـآی / ســیـــن . وآو / | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    این گوشی اسمش چیه ؟

    p8 max یا one max ؟

    مسئله این است :|

    دات ویو رو دیگه بیخیال .... !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی