ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تلفن هوشمند دو سیم کارته لومیا ۵۴۰ را معرفی کرد

امروز هم اهالی ردموند اقدام به معرفی یک تلفن هوشمند جدید کرده اند، که البته این محصول نیز کماکان قادر نیست به انتظار کسانی خاتمه دهد که در پی یک پرچمدار ویندوز فونی تازه هستند. مایکروسافت یکبار دیگر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

امروز هم اهالی ردموند اقدام به معرفی یک تلفن هوشمند جدید کرده اند، که البته این محصول نیز کماکان قادر نیست به انتظار کسانی خاتمه دهد که در پی یک پرچمدار ویندوز فونی تازه هستند.

مایکروسافت یکبار دیگر از اسمارت فونی تقریباً اقتصادی با پشتیبانی از دو سیم کارت پرده برداشته و برای آن نام لومیا ۵۴۰ را برگزیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لومیا ۵۴۰ نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد که چنین کیفیت تصویری در ابعاد یاد شده تراکم پیکسلی معادل ۲۹۴ppi را ارائه می نماید.

چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۲۰۰ با همراهی یک گیگابایت حافظه ی رم عواملی هستند که به این موبایل تازه وارد ویندوز فونی قدرت می بخشند و البته افرادی که به سراغ لومیا ۵۴۰ دو سیم کارته بروند فضای داخلی برابر با ۸ گیگابایت (قابل افزایش از طریق درگاه MicroSD) در اختیار خواهند داشت و به آنها ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری OneDrive نیز تعلق خواهد گرفت.

از سایر مشخصه های موبایل مذکور می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل مجهز به فلش LED و فوکوس خودکار، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و ویندوز فون ۸.۱ بهره مند از به روز رسانی Denim اشاره کرد.

لومیا ۵۴۰ در آینده ی نزدیک قابلیت ارتقا به ویندوز ۱۰ را نیز دارا خواهد بود و قرار است با قیمت ۱۴۹ دلار از اوایل ماه می ۲۰۱۵ در هندوستان، خاورمیانه، افریقا، آسیا-اقیانوسیه و ایتالیا عرضه گردد.  کاربران می توانند تلفن هوشمند فوق الذکر را در رنگ های فیروزه ای، نارنجی، سفید و مشکی تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • عیسی
    عیسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    تقریبا 500 هزار تومان

    البته توسط دلال های محترم بیشتر از اینم میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی