ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی سه تلفن هوشمند جدید LeTV که از پورت USB-C بهره می برند

کمپانی چینی LeTV که در صنعت تلفن های هوشمند فعالیت دارد اخیراً دست به معرفی سه "سوپر فون" جدید زده و قرار است بر خلاف بسیاری از محصولات شرکت های هموطن اش که در بازار خود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی چینی LeTV که در صنعت تلفن های هوشمند فعالیت دارد اخیراً دست به معرفی سه "سوپر فون" جدید زده و قرار است بر خلاف بسیاری از محصولات شرکت های هموطن اش که در بازار خود این کشور محبوس می شوند، آنها را در آمریکا نیز عرضه نماید.

Le Max، Le 1 Pro و Le 1 موبایل هایی هستند که عنوان اولین تلفن های هوشمند بهره مند از پورت USB Type-C را نیز به خود اختصاص داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای شروع بد نیست به سراغ Le Max (موبایلی که در تصویر ابتدای مطلب حضور دارد) برویم، این اسمارت فون در اصل نقش پرچمدار کمپانی تولید کننده اش را ایفا می نماید و تجهیزات سخت افزاری آن در درون قابی آلومینیومی جای گرفته اند.

موبایل مورد بحث از نمایشگری ۶.۳۳ اینچی با رزلوشن QHD در کنار چیپست هشت هسته ای و ۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. از سایر مشخصه های آن نیز می توان به ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و لرزشگیر اپتیکال، دوربین جلویی اولترا پیکسلی، اسکنر اثر انگشت (که در پشت بدنه محصول واقع شده)، سنسور مادون قرمز، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از تکنولوژی WirelessHD display link و دو درگاه سیم کارت مبتنی بر LTE اشاره نمود.

LeTV-Le-1-Pro-710x533

اکنون می توانیم به سراغ Le 1 Pro برویم که به نوعی نسخه ی کوچک شده Le Max به حساب می آید. موبایل مذکور نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن QHD دارد و کمپانی سازنده آن را به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال) به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز کرده است.

Le 1 Pro در اکثر موارد باقی مانده شبیه برادر بزرگترش محسوب می گردد و تنها تفاوت بین این دو باز می گردد به کمتر شدن ظرفیت باتری (Le 1 Pro باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد)، حذف گشتن سنسور اثر انگشت و عدم وجود پشتیبانی از تکنولوژی WirelessHD display link.

LeTV-Le-1

Le 1 که آخرین موبایل معرفی شده است نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن تمام HD دارد. اسمارت فون مورد اشاره توسط پردازنده ی هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Helio X10 و همچنین ۳ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده و از دیگر مشخصه های فنی اش نیز می توان به مواردی همانند باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره داشت.

ضمناً تلفن هوشمند یاد شده در حالیکه دو عضو دیگر هم خانواده اش بدنه هایی آلومینیومی دارند، با بدنه ای پلاستیکی تولید و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شاید تا بدین لحظه قابلیت ها و مشخصات سخت افزاری اسمارت فون های LeTV حسابی نظر شما را جلب کرده باشند اما با شنیدن قیمت آنها به یقین موضوع برایتان جالب تر نیز خواهد شد.

Le 1 با رقمی معادل ۲۴۰ دلار عرضه می گردد، قیمت گذاری Le 1 Pro از ۴۰۰ دلار آغاز گشته و البته فعلا در مورد هزینه ی تهیه Le Max چیزی اعلام نشده است. LeTV در مورد زمان ارائه ی محصولاتش به بازار هم حرف خاصی نزده و علاقه مندان باید کماکان منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • amir
    amir | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    ما هم glx داریم .

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /
    آقـآی / ســیـــن . وآو / | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    عجب کپی تر و تمیزی !
    انصافا بدک نیس !

    فقط یه سوال ...
    تو عکس اولی پشت گوشی که دقیقا mate7عه !
    بعد عکس پایینی یه گوشی دیگس !
    قضیه چیه !؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی