ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیل گران می گویند: بیش از ۲.۳ میلیون سفارش برای اپل واچ ثبت شده است

Ming-Chi Kuo تحلیل گر کمپانی KGI که به صورت معمول پیش بینی های قابل توجه و حائز اهمیتی در مورد کمپانی اپل صورت می دهد، یادداشتی را به سرمایه گذارن مختلف ارسال نموده و در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

Ming-Chi Kuo تحلیل گر کمپانی KGI که به صورت معمول پیش بینی های قابل توجه و حائز اهمیتی در مورد کمپانی اپل صورت می دهد، یادداشتی را به سرمایه گذارن مختلف ارسال نموده و در آن ذکر کرده که گمان می برد تعداد پیش سفارش ها برای ساعت هوشمند اپل از مرز ۲.۳ میلیون عدد گذر کرده باشد.

ناگفته نماند تحقیقی که قبلاً توسط Slice Intelligence انتشار یافته بود برای اپل واچ ۱ میلیون تقاضا در ایالات متحده پیش بینی می کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Kuo در یادداشت خود آورده:

پیش بینی می کنیم در بین ماه های مارس الی می (اسفند الی اردیبهشت) حداقل ۲.۳ میلیون ساعت هوشمند تولید شود. با آغاز تولید انبوه در ابتدای مارس و خاتمه یافتن آن در می احتمالاً سفارش دهندگان ساعت خود را تا ژوئن (خرداد) دریافت نخواهند کرد. حدس بر این است که تقاضای جهانی اولیه نیز برای ساعت اپل برابر با همین رقم یعنی ۲.۳ میلیون پیش سفارش باشد، که ۸۵ درصد آنها به مدل اسپورت و تنها ۱ درصد نیز به مدل Edition اختصاص خواهند داشت.

این تحلیل گر، در لابه لای دیدگاه های خود می افزاید که اپل قصد دارد ماهیانه ۲ الی ۳ میلیون ساعت تولید نماید و از همین رو در پی گسترش زنجیره تولید خودش است. ضمناً کمپانی ساکن کوپرتینو احتمال داده نمایشگر و موتور ویبراتور به کار رفته در اپل واچ می توانند بدل به گلوگاه های خط تولید این محصول گردند.

موتور ویبراتور یاد شده به خاطر ابعاد بسیار کوچکش در قیاس با آنچه که در آیفون استفاده گشته، لازم است از دقت بسیار بالایی برخودار باشد و صفحه نمایش نیز نیازمند طول عمر مطلوب و همچنین توانایی به تصویر کشیدن رنگهای دقیق و باکیفیت است.

در صورتیکه این گلوگاه ها برای اپل دردسر ساز نشوند، Kuo گمان می برد که آنها تا ماه ژوئن ۲.۵ میلیون ساعت آماده ی عرضه خواهند داشت. البته وی با توجه به شرایط موجود در مورد موفقیت اپل واچ با اطمینان کامل سخن نمی گوید و از آنجایی که کمتر از یک دهم آیفون داران حاضر به خریدش شده اند این فرضیه را مطرح می نماید که ممکن است هوادران دو آتشه ی برند ساکن کوپرتینو سبب بالا رفتن رقم پیش سفارش ها شده باشند و در طولانی مدت شرایط بدین صورت باقی نماند.

اپل تا کنون حاضر نشده اطلاعاتی رسمی در مورد میزان فروش ساعت هوشمند خود ارائه نماید؛ موجودی اپل واچ تنها ظرف ۶ ساعت و از طریق ثبت پیش سفارش کاملاً به فروش رسید و بسیاری از خریداران قرار است ماه ژوئن گجت پوشیدنی جدید خود را تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • SamanSJ
    SamanSJ | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    مگه قبل از این نگفتم میفروشه؟
    میفروشه اقا جان
    کسی کاری به کاربرد نداره
    ملت اپل میخوان همین
    سطل اشغالم بزنه میخرن
    سر زندگیم شرط میبندم سطل اشغال هم بزنه بیشتر از همه برند های دیگه فروش داره
    چون برند پرستی و مد موج میزنه توی دنیا
    تا ابمیوه فروشی رفتم طرف با موتور میره و میاد ایفون 6 دستشه!

  • مجید
    مجید | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    پنج شنبه (وسط هفته)، سر ظهر، فروشگاه اپل تو شهر کوچیک ما شلوغتر از همیشه بود... بر خلاف تصور من بیشتر خریداران رو (حداقل تو اون تایمی که من اونجا بودم) افراد بالای 45-50 سال تشکیل می دادند... تنوع ساعت ها بسیار بالاست و تقریبا هر سلیقه ای رو راضی می کنه... من دو مدل استیل با بند استیل و اسپرت معمولی رو تست کردم... مدل استیل بیشتر به دلم نشست ولی اختلاف قیمت خیلی زیاده و این جا رو برای شرکتهای دیگه باز میکنه... قطعا تا چند هفته آینده شاهد ورود بندهای ارزانتر در بازار خواهم بود... مدل پایه با قیمت 519 دلار و مدل استیل با قیمت 919 دلار که تفاوت فقط در بند هستش و جنس قاب... با این حساب باید رو بندهای 100 دلاری متفرقه بعنوان اکسسوریز حساب کنیم...
    مدل ادیشن با قاب طلا و بند چرمی 22 هزار دلار قیمت داره... ولی نکته اش اینه که تو همه فروشگاه ها همه مدلها برای تست و بازدید هست...
    فضای زیادی از فروشگاه به اپل واچ اختصاص داده شده... بیش از 30 درصد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی