ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: اسپارتان ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Hearthstone: Heroes of Warcraft

screen520x924

بالاخره انتظار به پایان آمد و Hearhstone برای تلفن های هوشمند هم منتشر شد. تا پیش از این تنها دارندگان آیپدها و همچنین تبلت های اندرویدی (البته به جز پی سی گیمرها که بازی اصلی را در اختیار دارند) قادر به انجام این بازی بودند اما حالا Hearthstone: Heroes of Warcraft برای تلفن های هوشمند هم عرضه شده و دیگر لازم نیست ترفندهای مختلفی را پیاده کرد تا بتوان با کارت های مان روی تلفن سرگرم باشیم.

Hearthstone: Heroes of Warcraft

Hearthstone: Heroes of Warcraft

سازنده: Blizzard Entertainment, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 743 مگابایت زبان:

عملیات روباه

com.kadusdev.operationfox2

پس از چندین تجربه ناموفق، توسعه بازی های پی سی و کنسولی در ایران کم کم به فراموشی سپرده می شود و جای خود را به تلفن های همراه می دهد. تجارت پرسود و کم هزینه در این بخش سبب گشته تا توسعه دهندگان بسیاری، محصولات با کیفیت روانه بازار کنند. آخرین محصول استودیو بازی سازی غول آخر که عنوانی استراتژی است، بیش از 15 ماه در دست تولید بوده و نتیجه نهایی هم قابل انتظار است. مثل همیشه خوش ساخت، با کیفیت و ارزشمند.

عملیات روباه، نبرد برای میهن

عملیات روباه، نبرد برای میهن

سازنده: استودیو بازی سازی غول آخر قیمت: 3500 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 33.3 مگابایت زبان:

Halo: Spartan Strike

screen640x640

سال 2552، همزمان با داستان هیلو 2، اسپارتان ها در نیو مومباسا درگیر شده اند و به چالشی سخت دعوت گشته اند. Halo: Spartan Strike ادامه ای مستقیم بر Halo: Spartan Assault است و اگر از مکانیک گیم پلی این بازی روی تلفن های همراه و صفحات لمسی لذت بردید، قطعا این بازی هم نظرتان را جلب خواهد کرد. اگر مایل به خرید هر دو بازی هستید، پکیجی مخصوص نیز که شامل هر دو بازی است برای خرید ارائه شده.

Halo: Spartan Strike

Halo: Spartan Strike

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، ویندوزفون و iOS حجم: 792 مگابایت زبان:

Dead Trigger 2

screen640x640 (1)

بعد از مدت ها، Dead Trigger 2 بالاخره برای ویندوزفون هم منتشر شد تا کلکسیون دیجیتالی ویندوزفونی ها کامل تر از گذشته گردد. Dead Trigger 2 عنوانی آخرالزمانی است که هدف نهایی آن نجات بشر و کره زمین از زامبی هایی است که بی درنگ شروع به خوردن همه چیز می کنند. مکانیک جذاب این بازی و المان شوتر بی نظیر آن، Dead Trigger 2 را به یکی از بهترین بازی های شوتر موبایل تبدیل کرده است.

DEAD TRIGGER 2

DEAD TRIGGER 2

سازنده: MADFINGER Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 524 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آقـآی / ســیـــن . وآو /
    آقـآی / ســیـــن . وآو / | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    "زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم."

    ینی عاشق اون حباب آرامشی ام که با dead trigger 2 به وجود بیاد :D
    آرامش با چاشنی ترس :|
    مگه داریم؟

    {جاست فور فان}

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی