ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کندی کراش یک مرد 29 ساله را به اتاق عمل فرستاد

بله، بازی های ویدیویی در عین مفید بودن، می توانند به شما ضربه وارد کنند. شخصی 29 ساله به مدت 6 الی 8 هفته به انجام بازی کندی کراش پرداخت و در نهایت با دردی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

بله، بازی های ویدیویی در عین مفید بودن، می توانند به شما ضربه وارد کنند. شخصی 29 ساله به مدت 6 الی 8 هفته به انجام بازی کندی کراش پرداخت و در نهایت با دردی خاص در انگشت شست دست چپ خود رو به رو شد.

وی برای انجام بازی از دست چپ خود استفاده می کرده در حالی که با دست راستش دیگر کارهایش را انجام می داده است. در نهایت این مسئله سبب شد که دو تاندون انگشت شست دست چپ این شخص دچار آسیب جدی شده و او را راهی بیمارستان کند.

با تمام این تفاسیر، در گزارش پزشکی این فرد که ترجیح داده نام اش فاش نشود آمده که او اعتیادی به کندی کراش نداشته، بلکه در زمان بی کاری خود به انجام بازی می پرداخته است.

بر اساس این گزارش، شخص مورد بحث هنگام بازی این درد را اصلا حس نمی کرده و پس از رها کردن بازی بعد از چند هفته درد به سراغش آمده است. بسیاری به بازی های ویدیویی اعتیاد پیدا می کنند و زمان شان را از این طریق می گذرانند تا دردهای روزمره را فراموش کنند اما اگر قرار باشد درد دیگری هم به مجموعه اضافه گردد، مسلما ارزشش را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رویا
    رویا | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    من اعتیاد شدید به این بازی دارم. حتی واسه گرفتن قلب ساعت گوشیمو رو به جلو میبرم. گوشیم که داغ میکنه دستام اذیت میشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی