ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آفیس را برای نمایشگرهای تاچ موبایل های مبتنی بر ویندوز 10 بهینه می کند

حدودا یک سالی از زمان رونمایی از اپلیکیشن های بهینه سازی شده آفیس برای نمایشگر تاچ آیپد و آیفون می گذرد و تبلت های اندرویدی هم چند ماهی است که از این اپلیکیشن ها بهره مند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

حدودا یک سالی از زمان رونمایی از اپلیکیشن های بهینه سازی شده آفیس برای نمایشگر تاچ آیپد و آیفون می گذرد و تبلت های اندرویدی هم چند ماهی است که از این اپلیکیشن ها بهره مند شده اند و حالا مایکروسافت اعلام کرده که خود را برای رونمایی از مجموعه تازه ای از این اپ ها برای تلفن های هوشمند ویندوزی آماده می کند.

این اپلیکیشن های جدید با در نظر داشتن اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز 10 طراحی شده اند و تا پایان همین ماه در نسخه پیش نمایش فنی ویندوز 10 برای موبایل های ویندوزی ارائه می گردند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن های مورد بحث بخشی از تلاش های مایکروسافت در راستای عملیاتی سازی پروژه Universal Apps (یا اپلیکیشن های فراگیر) به شمار می روند و در واقع نرم افزارهایی هستند که عملکرد یکسانی را روی تمامی دستگاه های ویندوزی از خود به نمایش می گذارند و از تلفن های هوشمند گرفته تا سیستم های دسکتاپی و تبلت های ویندوزی، کارکردهایی شبیه به هم را از خود نشان می دهند.

ردموندی ها اپلیکیشن های بهینه سازی شده آفیس برای نمایشگرهای تاچ دسکتاپی را در ماه فوریه در نسخه پیش نمایش فنی ویندوز 10 ارائه کردند. همانطور که می دانید موبایل های مبتنی بر ویندوز سهم بسیار کمی از بازار را در اختیار دارند و به همین دلیل است که این دستگاه ها جزو آخرین محصولاتی هستند که اپلیکیشن های یاد شده را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، ممکن است استدلال شما این باشد که به خاطر کوچک بودن صفحه نمایش  این دستگاه ها، ویرایش کردن اسناد وردی، صفحات گسترده اکسلی یا فایل های پاور پوینت کار آسانی نخواهد بود، اما باید بگوییم هرقدر هم که این تجربیات با کار کردن روی سیستم های دسکتاپی فرق داشته باشند امکان استفاده از آنها روی دستگاه های موبایل اتفاق بسیار خوبی است که به زودی محقق خواهد شد.

این اپلیکیشن های رایگان درست مانند هر پلتفرم دیگری به همراه برخی امکانات ابتدایی ویرایشی ارائه می گردند و کاربران برای دستیابی به امکانات پیشرفته تر باید با پرداخت مبلغی مشخص اشتراک استفاده از آفیس 365 را دریافت نمایند.

1- ورد روی اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز 10

Word-on-Windows-10-smartphones

 

2- اکسل روی تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 10

 

Excel-on-Windows-10-smartphones (1)

3- اکسل روی تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 10

Excel-on-Windows-10-smartphones

4- پاور پوینت روی موبایل های مبتنی بر ویندوز 10

PowerPoint-on-Windows-10-smartphones

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • amirhossein_k.baghery
    amirhossein_k.baghery | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    یک خواهش از تیم نویسندگان
    اگه مشکل دانگرید گوشی های Lumia 520 و گوشی های Lumia 521 از 10 به 8.1 را طی یک مقاله ی خبررسانی منتشر کنید و راه حلی که مایکروسافت ارایه داده پیشنهاد کنید توی اطلاع رسانی به دوستانی که متضرر شدند کمک زیادی کردید
    پاینده باشید

  • amirhossein_k.baghery
    amirhossein_k.baghery | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    سلام دوستان خوب دیجیاتویی
    دوستان گل همه ی کسانی که توی دانگرید از 10 به 8.1 گوشی lumia 520 و یا lumia 521 شون ساف بریک شد این راه حل براشون ارایه شد
    http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_repair/lumia-520521devices-unusable-after-using-windows/c5d072d5-c26e-4a02-907d-fde2ca5e34c7
    امیدوارم شما هم مثل من گوشیتون درست شه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی