ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریا Z4 از سونی رسما معرفی شد

سونی دقایقی پیش از پرچمدار امسال خود به نام Z4 پرده برداشت. این موبایل نمایشگری ۵.۲ اینچ داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد. گویا سونی به آرمان های خود باوری سخت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۵

سونی دقایقی پیش از پرچمدار امسال خود به نام Z4 پرده برداشت. این موبایل نمایشگری ۵.۲ اینچ داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد. گویا سونی به آرمان های خود باوری سخت داشته و به هیچ عنوان نمی خواهد میزان رزولوشن نمایشگر پرچمدار هایش را افزایش دهد.

قلب تپنده پرچمدار جدید سونی چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ از کوالکام بوده و سه گیگابایت رم، در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Z4 می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی نماید، از سوی دیگر دوربین این محصول نیز ۲۰.۷ مگاپیکسل بوده و دوربین جلو برای تصاویر سلفی نیز ۵.۱ مگایپسل و دارای زاویه دید گسترده شده. باتری آن نیز دارای ظرفیت ۲۹۳۰ میلی آمپر بوده و با اندروید ۵ نیز به شکل پیشفرض در آن جای گرفته است.

Sony-Xperia-Z4

سونی Xperia Z4 در چهار رنگ سفید، سیاه، مسی و سبز عرضه خواهد شد و طبق معمول در برابر گرد و غبار و آب نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. سونی توانسته گواهی IP6 برای گرد و غبار و گواهی IP۵ و IP۸ را برای آب دریافت نماید. داشتن این گواهی به این معناست که می توان Z4 را در هر زاویه ای، زیر یک شیر آب (جریان روان و پر سرعت آب) که قطری ۶.۳ میلیمتری دارد قرار داد. گواهی های فوق همچنین به معنای آن هستند که موبایل مورد بحث می تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه بدون مشکل قرار گرفته و کار کند.

سونی می گوید که پرچمدار جدیدش ضخامتی برابر با ۶.۹ میلیمتر داشته و ۱۴۴ گرم نیز وزن دارد. موبایل جدید از Z3 چهار دهم میلیمتر باریک تر شده و ۸ گرم هم وزن کمتری دارد؛ سونی همچنین اذعان می کند که از پروسه جدیدی برای ساخت فلز مورد استفاده در این Z4 استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات را بالاتر می برد.

Cooking-mode-takes-better-pictures-of-your-meals

نکته جالب دیگر اینکه شرکت ژاپنی به دوربین این موبایل، حالت «آشپزی» را نیز اضافه نموده تا کاربران بتوانند تصاویر بهتری از غذاهایشان تهیه کنند.

Cover-Window-case-available-in-four-colors

برخی لوازم جانبی نیز در کنار پرچمدار جدید معرفی شده اند، برای مثال سونی کاوری را برای این موبایل معرفی نموده که اجازه می دهد اطلاعات مهم را بدون باز کردن درب آن ملاحظه کنید. کاور مورد بحث در ۴ رنگ مشابه با خود موبایل عرضه می شود و قیمتی برابر با ۵۹ دلار دارد. یکی دیگر از محصولات جانبی نیز یک پایه نگهدارنده است که می توانید Z4 را بر روی آن قرار داده، روی میز خود گذاشته و صرفا از زیبایی این موبایل لذت ببرید.

Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4

اکسپریای جدید سونی ابتدا در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز قیمت آن نیز مشخص نشده است.

بروز رسانی: بر اساس اخبار جدیدتر که ساعتی پس از معرفی Z4 منتشر شدند، این موبایل صرفا برای ارائه در بازار ژاپن معرفی شده و شرکت سونی برای پرچمدار جهانی خود در آینده موبایلی دیگر را معرفی خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (89 مورد)
  • Abbas
    Abbas | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    آقایون من گوشیz4دارم خیلی ازش راضیم کارایش، ساپرت برنامه پ بازیها ،دوربین همع عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی