ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پشتیبانی از ساعت اپل را با OneDrive آغاز کرد

سال گذشته و پس از معرفی اندروید Wear، مایکروسافت به سرعت پشتیبانی خود از این پلتفرم را آغاز نمود و حالا هم می خواهد همین پشتیبانی را به ساعت اپل بیاورد. مایکروسافت در جدیدترین نسخه از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

سال گذشته و پس از معرفی اندروید Wear، مایکروسافت به سرعت پشتیبانی خود از این پلتفرم را آغاز نمود و حالا هم می خواهد همین پشتیبانی را به ساعت اپل بیاورد.

مایکروسافت در جدیدترین نسخه از اپلیکیشن OneDrive، پشتیبانی از ساعت اپل را نیز آغاز نموده که می توان از آن به عنوان اولین سرویس ردموندی ها یاد کرد که برای ساعت هوشمند کمپانی رقیب اعلام آمادگی نموده است. با دیجیاتو همراه باشید.

OneDrive می آید تا در ساعت اپل به سادگی تصاویر و آلبوم هایتان را در یک نمایشگر ۱.۵ یا ۱.۷ اینچی به نمایش بکشد. کاربران وان درایو که این گجت را دارند، می توانند تصاویر موجود در این فضای ابری را در ساعت مرور کرده و یا آنها را حذف نمایند. به طور کلی البته دیدن تصاویر در نمایشگری با این ابعاد لذتی ندارد اما در هر صورت پشتیانی مایکروسافت از شرکت رقیب نیز در نوع خود جالب است.

غول نرم افزاری، پیشتر از اندروید ور با OneNote پشتیبانی به عمل آورده بود، همچنین ردموندی ها کیبوردی را توسعه و برای این پلتفرم ارائه دادند که به کاربران اجازه می داد حروف را روی اسمارت واچ خود بکشند.

مایکرسافت در سال اخیر به شکل مداوم اپلیکیشن هایی را برای پلتفرم های iOS و اندروید توسعه داده و نتیجه هم معمولا اینطور شده که اپلیکیشن های خودش، بر روی پلتفرم های رقیب کاربری بسیار بهتری داشته اند. بزرگترین نمونه این مثال نیز آفیس است که در دو پلتفرم بزرگ دیگر توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند اما هنوز در ویندوزفون دچار مشکلات متعددی است. باید ببینیم در انتهای تابستان و پس از عرضه نهایی ویندوز ۱۰ برای موبایل، این رویه چگونه تغییر خواهد کرد و آیا غول نرم افزاری می تواند محصولات خانگی اش را در پلتفرم خود بهتر ارائه دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • MS.Adnan
    MS.Adnan | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آفیس وینفون کار راه بنداز بود، قبل از اینکه برای سایر پلتفرمها ارائه بشه. تأخیر در آپدیت آفیس وینفون هم فقط یک دلیل داره: ارائه اپلیکیشن یونیورسال. خوب میدونید که آفیس یه اپلیکیشن معمولی با حجم کم نیست به همین دلیل ریلیز نسخه جدید که یونیورسال باشه و یک قابلیت واحد در سه پلتفرم سخت افزاری رو ارائه بده کار آسونی نیست مضاف بر اینکه به همین دلیل فوق الذکر برنامه نویسهاش باید منتظر ویندوز ده میبودن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی