ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بلیزارد تاریخ عرضه Heroes of the Storm را مشخص نمود

جدیدترین بازی بلیزارد که همانند Hearthstone یک تجربه کاملا رایگان و بدون هزینه است، Heroes of the Storm نام دارد و قرار است در تاریخ 2 ژوئن برابر با 12 خرداد رسما منتشر شود. همین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

جدیدترین بازی بلیزارد که همانند Hearthstone یک تجربه کاملا رایگان و بدون هزینه است، Heroes of the Storm نام دارد و قرار است در تاریخ 2 ژوئن برابر با 12 خرداد رسما منتشر شود. همین حالا، کاربران در نسخه Closed Beta به انجام بازی می پردازند اما دو هفته پیش از لانچ رسمی، سرورها به روی همه گشوده خواهد شد.

نتیجه اینکه کاربران می توانند در تاریخ 19 ماه مه (29 اردیبهشت) نسخه بتا را دانلود کرده و تا 2 هفته پیش از لانچ، به انجام آن بپردازند. سبک بازی MOBA بوده و از این بابت شباهت بسیاری به DOTA 2 و League of Legends دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Heroes of the Storm در واقع گردهمایی کاراکترهای بلیزارد است. همه شخصیت ها از سری بازی های وارکرفت، استارکرفت و دیابلو گرد هم می آیند و تیمی تشکیل می دهند تا در برابر هیروهای تیم مقابل قرار بگیرند.

در سبک MOBA، بازیکن تنها کنترل یک کاراکتر را به عهده می گیرد و همانند بازی های استراتژی، وی را در نقشه هدایت می کند. هر کاراکتر (که در این سبک عموما با نام قهرمان یا هیرو شناخته می شود) قابلیت های مخصوص به خود را دارد و همین موضوع ایجاد تنوعی بی پایان در بازی ها خواهد کرد.

بنابر مهارت بازیکن، آیتم های خریداری شده، تجربه کسب کرده و قابلیت های انتخاب شده هیرو، هر بازی می تواند شمایل متفاوتی به خود بگیرد. هدف معمولا تخریب برج های هر لاین (معمولا 3 لاین بالا، پایین و وسط در نقشه ها طراحی شده) و نابود کردن ساختمان اصلی تیم حریف است.

هر تیمی که موفق به تخریب ساختمان اصلی تیم حریف شود، برنده بازی اعلام خواهد شد. در نتیجه معیارهای ذکر شده، کمتر پیش می آید که بازی ها شبیه به یکدیگر باشند و بازیکن احساس خستگی پیدا کند. رمز موفقیت DOTA 2 و League of Legends نیز دقیقا ایجاد همین شوق جهت کسب تجربه های جدید توسط بازیکنان است.

بازی کردن Heroes of the Storm تقریبا بدون هزینه است اما اگر بخواهید قسمت هایی از بازی را زودتر به دست آورید، می توانید بهایی پرداخت کنید. در حال حاضر بیش از 30 قهرمان یا هیرو توسعه داده شده و تعداد نقشه ها نیز به 7 عدد رسیده.

البته Heroes of the Storm تفاوت های ساختاری بسیاری با دو عنوان بزرگ نام برده دارد. برای مثال در این بازی چیزی به نام آیتم وجود ندارد، یا ضربه آخر جهت کسب طلا ملاک نیست. حتی اگر از ابتدا تا انتها در منطقه ای دور از درگیری باشید، باز هم تجربه جهت ارتقای مهارت های تان کسب خواهید کرد.

هر یک از نقشه ها در Heroes of the Storm قابلیت مخصوص به خود را دارند و ویژگی جدیدی به بازی می افزایند، این در حالی است که هم در DOTA 2 و هم در Leagoe of Legends، نقشه یکسان است و تغییر در آن ها، از گزینه های بازی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Behzad_Eydiyoon_1
    Behzad_Eydiyoon_1 | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هیچی جای DotA رو نمیتونه بگیره

  • HO3EIN-1
    HO3EIN-1 | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آخ جوووووووووون

  • Mr. Kenway
    Mr. Kenway | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگه خوب از آب در باید دیگه مشکل بی بازی‌ای تو تابستون حله. کلا موبا ها واسه وقت تلف کردن بهتر از بقیه گیما جواب میده ;))

  • ح.کامکار
    ح.کامکار | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بله چیزی شبیه DOTA
    با هیروهای وارکرفت و بقیه بازی های بلیزارد
    عملا میشه همون DOTA

مطالب پیشنهادی