ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستر جدید از تلفن هوشمند Nubia Z9 خبر از قابلیت های ویژه برای آن می دهد

بسیاری با شنیدن نام تلفن های هوشمند بدون حاشیه بی درنگ به یاد Nubia Z9 محصول ZTE می افتند. اگر خاطرتان باشد پیشتر تصاویری از این پرچمدار در فضای مجای لو رفته بود که همگی از وجود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بسیاری با شنیدن نام تلفن های هوشمند بدون حاشیه بی درنگ به یاد Nubia Z9 محصول ZTE می افتند. اگر خاطرتان باشد پیشتر تصاویری از این پرچمدار در فضای مجای لو رفته بود که همگی از وجود یک نمایشگر بدون حاشیه برای آن خبر می دادند.

قرار است که این اسمارت فون در تاریخ ششم ماه می مصادف با 16 اردیبهشت رونمایی شود و براساس پوستری که امروز از این محصول در چین منتشر شد، تلفن هوشمند مورد بحث قابلیت های خاصی را در خود دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گفته  Ni Fei مدیرکل کمپانی سازنده، دو رخداد مهم در تاریخچه تعامل کاربران با تلفن های همراه وجود داشته است که مورد نخست به دهه 1990 میلادی باز می گردد، یعنی زمان رونمایی از کیبورد QWERTY نوکیا. دومین رویداد به رونمایی از نمایشگر تاچ آیفون اپل مرتبط می شود که در دهه 2000 میلادی رخ داد.

حال براساس پوستری که جدیدا منتشر شده، سومین رویداد با رونمایی از Nubia Z9 به وقوع می پیوندد و خود کمپانی ZTE از آن تحت عنوان «سومین انقلاب تعاملی» یاد کرده است.

این انقلاب ظاهرا به نمایشگر بدون حاشیه پرچمدار جدید این شرکت باز می گردد که از آن تحت عنوان 3D edge touch یاد شده و با اشاره روی لبه های تلفن (یعنی جایی که عموما حاشیه نمایشگر قرار دارد) می توان اعمال مختلفی از قبیل روشن کردن دوربین، فعال کردن شاتر یا برقراری تماس های صوتی را انجام داد.

کمپانی مورد بحث در نظر دارد API مربوط به این فناوری را برای شرکت های ثالث باز بگذارد تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را برای آن طراحی نمایند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تکنولوژی مذکور می تواند آنطور که مدیر عامل این شرکت مدعی شده همچون کیبورد نوکیا و نمایشگر لمسی آیفون آغازگر یک تحول باشد یا خیر.

ZTEs-3D-edge-touch

کیبورد نوکیا

Nokia-introduces-its-QWERTY-keyboard

 

نمایشگر تاچ آیفون

 

 

The-iPhone-touchscreen

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اقای یاس چرت وپرت نگو.سامسونگ واپل فقط پول مارکشونو از مردم بدبخت ساده میگیرن.

  • ramtin
    ramtin | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظرم لیاقت zte خیلی بیشتر از بعضی از کمپانی ها هستش که الان تو بازار جهانی فروش بالا دارند . امیدوارم روزی این کمپانی هم جهانی بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی