ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری خانگی تسلا هفته آینده رونمایی می شود

اگر شما هم از دنبال کنندگان رویدادهای مربوط به کمپانی خودروساز تسلا باشید حتما این سوال در ذهنتان به وجود آمده که این شرکت در نظر دارد در کنفرانس خبری هفته آینده خود دقیقا چه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر شما هم از دنبال کنندگان رویدادهای مربوط به کمپانی خودروساز تسلا باشید حتما این سوال در ذهنتان به وجود آمده که این شرکت در نظر دارد در کنفرانس خبری هفته آینده خود دقیقا چه تکنولوژی تازه ای را معرفی کند؟

باید بگوییم که تقریبا هر آنچه قرار است در این مراسم به حاضران معرفی شود تقریبا مشخص شده اما امروز، دیگر همه نقاط ابهام برطرف شد و سرمایه گذاران تسلا دریافتند که این شرکت قصد دارد پرده ها را از روی دو تکنولوژی جدید باتری کنار بزند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس یادداشتی که از سوی نایب رئیس بخش امور سرمایه گذاران این شرکت در اختیار BuzzFeed قرار گرفت، تسلا «در نظر دارد یک باتری خانگی و یک باتری در مقیاس بزرگ تر» را به مخاطبانش معرفی نماید و در این یادداشت ذکر شده که «در آینده بیشتر در باب مزایای راهکارهای خود و اینکه چرا باتری های قدیمی جالب توجه نیستند»، توضیح خواهیم داد.

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا نیز پیشتر از برنامه هایش برای عرضه باتری های خانگی در جریان مراسمی سخن گفت که در ماه فوریه و به منظور ارائه توضیحات در مورد درآمدهای سه ماهه این شرکت به سهامداران برگزار گردید.

وی در این مراسم اظهار داشت که طراحی این باتری ها پیشتر تمام شده و تولیدشان حداکثر ظرف شش ماه آینده یا کمی بعد آغاز خواهد شد. او در ادامه مدعی شد که این فناوری در نوع خود «فوق العاده» بوده و او نیز کاملا در مورد آن «هیجان زده» است.

طبق وعده مهندسان این شرکت، تکنولوژی مورد بحث می تواند مواردی نظیر انرژی خورشیدی یا ترکیبی از آن و الکتریسیته ارزان را در طول ساعاتی که میزان مصرف برق پایین تر است در خود ذخیره نماید و از این طریق به ایجاد توازن در شبکه برق کشور نیز کمک نماید و در حدود 20 الی 30 درصد از بهای قبض کاربران بکاهد.

گفتنی است که برخی ساختمان های تجاری پیشتر این باتری ها را در راستای عملیاتی سازی پروژه SolarCity دریافت کرده اند.

ماه گذشته ایلان ماسک از «راه اندازی خط تولید یک محصول جدید و قابل توجه» در تسلا خبر داد اما خاطر نشان کرد که مراسم رونمایی به هیچ وجه به یک خودروی جدید مرتبط نخواهد بود.

کنفرانس مطبوعاتی این شرکت روز پنجشنبه آینده (30 آوریل) در استودیوی طراحی Hawthorne واقع در کالیفرنیای جنوبی برگزار می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    توازن بار در شبکه های تولید و انتقال برق مساله فوق العاده مهميه... شاید خیلی ها ندونند که در ساعات پایانی شب تا صبح نیروگاهها به علت بار کم مجبورند برق تولیدی خود رو به انحا مختلف تلف کنند معمولا تو نیروهای بخاری باکس های بزرگ مقاومت وظیفه اتلاف توان رو به عهده دارند و تو بیشتر کشورها به مصرف کنندگانی که بتونند تو این ساعات برق بیشتری مصرف کنند تخفیف های خوبی داده میشه حالا این باتری های خونگی میتونه تو هر خونه ای باشه و تو این ساعات شارژ بشه...

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تسلا در پی تسخیر آینده خودرو.

  • javad.H
    javad.H | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چند وقت دیگه(شاید 20 تا 50سال) این ما خواهیم بود که میفهمیم تسلا چه خدمتی به بشر و محیط زیست کرده!!!
    خودروهای هوشمند رو مدیون ایشون ایلان ماسک خواهیم بود و صد البته این کمپانی رومثل اپل که دنیای تلفن رو تکان داد،در زمینه ی خودرو تکان داده میدانیم.

  • M. Ali
    M. Ali | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

  • كيومرث شيدى(ورژن پنجره ده!)
    كيومرث شيدى(ورژن پنجره ده!) | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تسلا ازون شركتاى خفنه كه خيلى دوسش دارم،كلا شركت باحاليه

مطالب پیشنهادی