ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کیس Popslate، یک نمایشگر دوم با تکنولوژی E Ink در آیفون خود داشته باشید

تحقیقات جدید خبر از این موضوع می دهند که ما روزانه صدها بار موبایل خود را چک می کنیم. در حالی که چک کردن برایمان تبدیل به عادتی ترک نکردنی شده، موبایل هم با روشن شدن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

تحقیقات جدید خبر از این موضوع می دهند که ما روزانه صدها بار موبایل خود را چک می کنیم. در حالی که چک کردن برایمان تبدیل به عادتی ترک نکردنی شده، موبایل هم با روشن شدن و شروع فعالیت اپ هایش، انرژی خود را از دست می دهد و در نهایت هم که همه تقصیر ها به گردن عمر باتری کم خواهد افتاد. بیشتر موبایل های امروزی با استفاده ای تقریبا سنگین، حتی یک روز هم عمر نمی کنند اما فرض کنید اگر مجبور نبودید نمایشگر آن را برای دیدن ساعت و یا اینکه نوتیفیکیشنی وجود دارد یا خیر روشن کنید، آیا عمر باتری به بیش از یک روز نمی رسید؟

در این میان میانبرهای نرم افزاری نیز ابداع گشته اند، برای مثال، Active Display از موتورولا. اما اگر کاربر آیفون هستید، مشخصا مجبور خواهید بود روزانه صدها بار نمایشگر موبایل خود را روشن کنید.

حال اما کیس یا قاب محافظی برای آیفون ۶ یا ۶ پلاس به نام Popslate معرفی گشته که از نمایشگری با تکنولوژی E Ink یا همان جوهر الکتریکی استفاده می کند و می توانید در آن تصاویر و یا پیام های خود را به شکل سیاه و سفید تماشا کنید. تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر این قاب، همانند فناوری به کار رفته در صفحه نمایش کتابخوان Kindle از آمازون است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Popslate شباهت بسیاری به قاب هایی دارد که برای آیفون طراحی گشته اند تا عمر باتری این موبایل را بیشتر کنند. اما این کیس به جای شارژ کردن موبایلتان، می آید تا به بلوتوث متصل گشته و یک نمایشگر دوم به شما تحویل دهد.

در این کیس یک باتری نیز تعبیه شده که برای تامین انرژی نمایشگر از آن بهره گرفته می شود؛ باتری کیس نیز به تنهایی می تواند شما را تا ۷ روز همراهی کرده و از طریق کابل Micro USB نیز دوباره شارژ شود. جالب تر اینکه اگر باتری این کیس تمام شود، به لطف جوهر الکتریکی، تصویری که بر روی نمایشگر کیس قرار داشته تغییر نکرده و به شکل نامحدود بر روی آن باقی می ماند.

20150218_PopSlate_Shot13-JuxtaposedBlack-Main_0290FlatFinal_copy.0

محصول مورد بحث پتانسیل های بسیاری برای استفاده در آیفون دارد؛ می توانید در آن تصویری را مشاهده کنید، پیامک بخوانید، نوتیفیکیشن های اخیر خود تماشا کنید، نقشه ای ثابت و ساکن را بر رویش قرار دهید و... . نشان دادن هر یک از موارد یاد شده، مستلزم روشن کردن نمایشگر اصلی آیفون است و این قاب می تواند با تکنولوژی و ایده ی نوی خودش،‌ عمر باتری آیفون ۶ و ۶ پلاس را افزایش دهد.

در نسخه های فعلی که اکنون به فروش می رسند اما تمام این قابلیت ها وجود نداشته اما می توان یک تصویر را از طریق اپلیکیشنی که همراه این کیس عرضه می شود در آنها مشاهده کرد و به شکل دستی نیز آن را تغییر داد. یک کلید فیزیکی نیز بر روی کیس مورد بحث قرار گرفته شده که به شما اجازه می دهد در میان ۸ تصویر اخیری که بر روی آن مشاهده کرده اید به گردش بپردازید.

popSLATE.0

این محدودیت ها البته پایدار نخواهند بود و مدیر این پروژه به نام Greg Moon اذعان داشته که در آینده نزدیک طرحی ارائه خواهد شد که این تصاویر به شکل خودکار و در مقاطع زمانی مشخص تغییر کنند. در صورتی که تمام محدودیت ها برداشته شوند، کیس Popslate می تواند از وسیله ای زینتی، تبدیل به محصولی گردد که در زندگی روزانه نیز کاربرد بسیار بالایی دارد.

در حال حاضر Popslate صرفا محصولی دکوری است که می تواند تصاویر موجود در پوشه camera roll و یا دیگر تصاویر بر روی موبایلتان را به نمایش بگذارد. به نظر می رسد که اگر سازندگان بتوانند در نسخه بعدی این قاب یک باتری یدکی برای آیفون قرار دهند تا بتوان از آن به عنوان باتری پشتیبان نیز استفاده نمود، فروش این محصول بسیار بیشتر نیز خواهد شد.

popslate-1.0.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Taimaz Sanayi
    Taimaz Sanayi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی بزرگه زخامتشم زیاده قشنگی 6 به باریکیشه

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    همه چیز داشت جز زیبایی ، تعجب میکنم اینهمه کارایی داره اما مهمترین مقوله رو نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی